Gå til innhold

Noen som har hørt om denne båten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som har hørt om den? :hmm:

8601495[/snapback]

 

Har ikke hørt om den, men virker jo som en grei båt da. :) Hvor stor motor tåler den? Kan bli veldig fin når den blir ferdig. :)

8601505[/snapback]

 

Vet ikke hvor mye den tåler, men den tåler ihvertfall 15hk. Da gjør den visst rundt 22knop. Skal prøve med en 25hk når den er ferdig.

 

Ser hjemmestøpt ut, fryktelig sært design. Har du googlet navnet?

8601506[/snapback]

 

Har googlet navnet, men fant ikke noe. Derfor prøvde jeg her :)

 

Edit: Skriveleif. 22 IKKE 32

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar
32 knop med 15 hk stemmer nok ikke.  :) Hvor mye gav du for båten da?

8601539[/snapback]

 

Tror ikke jeg heller. Hurricane 370 / aka tidenes skæl gjorde 27 knop med spiltter ny Tohatsu 15 hester (Tohatsu er raskest i klassen.) Derfor tviler jeg på at du får noe mer enn 25 ut av den der.

8601562[/snapback]

 

Vet ikke hvor mye den tåler, men den tåler ihvertfall 15hk. Da gjør den visst rundt 32knop. Skal prøve med en 25hk når den er ferdig.

 

32 knop med 15 hk stemmer nok ikke. :) Hvor mye gav du for båten da?

8601539[/snapback]

 

Skriveleif. 22, IKKE 32. Går litt fort på tastaturet noen ganger;)

 

Jeg ga 4000kr for den. Fikk med En Yamaha ettellerannet kontrollboks med gear/gass wire og mulighet for å styre el-start fra kontrollboksen.

Endret av Snoggis
Lenke til kommentar
Jeg ga 4000kr for den. Fikk med En Yamaha ettellerannet kontrollboks med gear/gass wire og mulighet for å styre el-start fra kontrollboksen.

8601591[/snapback]

 

Ikke så gal pris det, gav det samme for min båt.. Kan jo si det var halvfabrikat det og. :p Hull i hele båten når jeg kjøpte den..

Lenke til kommentar
Jeg ga 4000kr for den. Fikk med En Yamaha ettellerannet kontrollboks med gear/gass wire og mulighet for å styre el-start fra kontrollboksen.

8601591[/snapback]

 

Ikke så gal pris det, gav det samme for min båt.. Kan jo si det var halvfabrikat det og. :p Hull i hele båten når jeg kjøpte den..

8601641[/snapback]

 

Hehe. Har litt lettere "skrogjobb" jeg da. Må dele innerskroget og ytterskroget for å sette inn flyteelementer.

Lenke til kommentar
Du trenger da strengt tatt ikke det.....

8602166[/snapback]

 

Trenger ikke akkuratt nå, men den dagen uhellet er ute og båten er full av vann, så er det veldig kjekt. Det er ikke 100% tett inn mellom skrogene, så lufta går ut når vannet kommer inn. Da flyter den ikke lengre og går rett ned. Derfor skal jeg ha flyteelementer.

Lenke til kommentar
  • 14 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...