Gold_Member Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Får å angripe noen så må du først ha hovedbygning på lvl 3 og rally point(møteplass) på lvl 1. Da kan du bygge kasserne hvor du kan få trent tropper. men råder deg til å fokusere på bedre produksjon først. 8594126[/snapback] KK takk 8594236[/snapback] Sendte 500 av hver resource til deg nå
Gold_Member Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Bare å melde seg på Travian, kjempe morsomt online spill
Gold_Member Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Dette er det man kan kjøpe med gull og hva det gjør Features of Travian Plus: Byggningskø Større Kart Bedere kamp simulator Ressurs bokføring, blant annet"Nok ressurser i dag ved 16:59" Arkiverings muligheter for sendte og motatte meldinger. Sorterings funksjon på markedet Frie direkte lenker. Grafisk stattestikk Sentral landsby oversikt Notatbook Features of Travian Plus De følgene fuktionene er mulig med pluss konto. Øke tømmer produksjon med 25% Øke leire produksjon med 25% Øke jern produksjon med 25% Øke korn produksjon med 25% Øke Angreps verdi med 10% Øke forsvars verdi med 10% Byggninger byggest med en gangy NPC Handelsmann Byggningskø Byggningskøen gir deg muligheten til og sette en ny bygning i kø. Etter at du har utført den ene byggningen og en kort pause(60s), fortsetter de på den andre jobben Større kart Du kan forstørre kartet for og få en bedere oversikt- I stedet for 7x7 ruter kan du få opp et kart som gir der 13x14 ruter. Andre alliancer og ikke anggresive pakter vises i spesielle farger. Bedere kamp simulator Du kan legge til din og din fiendes tropper, våpen og rustninger som har blitt forbedret hos våpensmeden eller rusntingsmeden. I tillegg kan du også legget til nivået på palasset , vegger og total inbyggere for de involverte kontoene. Ressurs bokføring Om du ikke har nokk ressurser til og bygge eller oppgradere en byggning/ressurs felt vil du bli fortalt nøyaktig tid og dato på når du har nok til det. Arkiverings mulighet/p> Viktige rapporter og meldinger kan bli akrivert og derfor funnet fram fortere. I tillegg kan du slette flere meldinger samtidig og arkivere dem alle samtidig. Sortering på markedsplass For og bruke markedet effektivt kan du la alle bug bli sortert, med 1:1 funktionen kan se bare like tilbud, der du da får feks. 500(e) for 500(g). Frie lenker Takket være dissen lenkene kan du nå absolut hvilken som helst side bare ved ett klikk. Bare lag en link til de sidene du vil som feks. Alliance oversikten , Kassernen din eller de fristende 1:1 budene på markedsplassen. Notatbok Pen og papir er ikke alltid i nærheten. Så for og ikke glemme viktige ting eller du bare føler for og ta noen kjappe notater kan du bare bruke notatboken din! Pluss Stattestikk Disse statestikkene viser deg kronologisk utvikling av kontoen din, feks rankingen din, hæren dins styrke eller landsbyen dins vekst. Sentral landsby oversikt Alle som regjere over flere landsbyer kan lett glemme noe viktig som skjer: hvor er de troppene jeg bygde i går, er alle arbeidern mine på jobb eller er noen av dem late, mister jeg ressurser pga at jeg ikke har store nok varehus og siloer? Bare ta en kikk på din sentrale landsby oversikt så du kan sjekke ut alle landsbyene dine på en gang. Features of Travian Plus Lumber production +25% With this, the production of lumber can be increased by 25%. The bonus counts for the whole account and the increase applies to the account's summed up production, not the tiles in the villages. Clay production +25% With this, the production of clay can be increased by 25%. The bonus counts for the whole account and the increase applies to the account's summed up production, not the tiles in the villages. Iron production +25% With this, the production of iron can be increased by 25%. The bonus counts for the whole account and the increase applies to the account's summed up production, not the tiles in the villages. Crop production +25% With this, the production of crop can be increased by 25%. The bonus counts for the whole account and the increase applies to the account's summed up production, not the tiles in the villages. Attack value +10% With this, the attack value of all your troops will be increased by 10%. Defensevalue +10% With this, the defense value of all your troops will be increased by 10%. Buildings & researches completed immediately In the current village, all construction orders and researches in the academy and the armoury resp. blacksmith will be completed immediately. The residence and palace are excluded from this. NPC merchant The NPC merchant trades any amount of resources for resources of your choice in one village. Hentet Fra www.Travian.no
Gold_Member Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 Ser at det er mange som har registrert seg etter dette emnet hele 19 har registrert seg til nå, og flere vil vi ha
empatiy Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 vitsen med å spamme din egen tråd? denne tråden gjorde meg rett og slett kvalm..
Jakoozie Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 vitsen med å spamme din egen tråd? denne tråden gjorde meg rett og slett kvalm.. 8607503[/snapback] Han vil bumpe den opp sånn at han kanskje får vervet flere folk og får mer gull.. Ganske lavmål egentlig. Regner med tråden blir stengt snart..
Ozelot Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Ser at det er mange som har registrert seg etter dette emnet hele 19 har registrert seg til nå, og flere vil vi ha 8600168[/snapback] Kanskje på tide å svare på den meldingen jeg har sendt deg?
Gold_Member Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Ser at det er mange som har registrert seg etter dette emnet hele 19 har registrert seg til nå, og flere vil vi ha 8600168[/snapback] Kanskje på tide å svare på den meldingen jeg har sendt deg? 8611837[/snapback] Hva heter du da? Har svart tror jeg:)
Ozelot Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hva heter du da? Har svart tror jeg:) 8626334[/snapback] oelot (skrev feil )
Gold_Member Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 Lage klan anyone? 8627386[/snapback] Har allianse jeg, men hjelper gjerne med spørsmål
Ozelot Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Ålreit, forklar dette: Er det noe forsvar hvis en ikke har bygd tropper? Jeg sitter med 2 stk phalanxer, og har veldig lyst til å begynne å angripe en av naboene. Hva skjer hvis jeg sender de på plyndringstokt og fienden har bygd en mur? Får jeg alltid maks ressurser hvis de plyndrer, eller har størrelsen på min tropp vs deres tropp og\eller min landsby vs deres landsby noe å si? edit: og en annen ting, blir spillet noen gang spolt tilbake igjen der alle starter med 1 landsby? Endret 16. mai 2007 av Ozelot
Sodd Ball Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Må nevne www.ogame.org artig. 8592648[/snapback] Slutta med det når det kom officers. Hadde spilt i noen uker da, og hadde veldig bra support gjennom den tiden jeg var med.
Gromle Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Ålreit, forklar dette: Er det noe forsvar hvis en ikke har bygd tropper? Jeg sitter med 2 stk phalanxer, og har veldig lyst til å begynne å angripe en av naboene. Hva skjer hvis jeg sender de på plyndringstokt og fienden har bygd en mur? Får jeg alltid maks ressurser hvis de plyndrer, eller har størrelsen på min tropp vs deres tropp og\eller min landsby vs deres landsby noe å si? edit: og en annen ting, blir spillet noen gang spolt tilbake igjen der alle starter med 1 landsby? 8629878[/snapback] Phalanxer er veldig dårlige angripere. Og om du har 2 stk, så vil de neppe komme tilbake fra ett angrep. Men det gjør deg veldig sårbar for angrep. Og du får så mye resurser de klarer å bære i ett vellykket angrep. Står i guiden hvor mye hver enkelt unit klarer å bære. Størrelse har ingenting å si, det som teller er hvor mange av dine units som overlever. Om du skal være en raider, så er Teutates Thunder kjekke. De er litt dyrer enn swordsman i upkeep, men kan bære mer resurser og er mye raskere.
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Retningslinjene våre sier ett og annet ang reklame. Blant annet at snikreklame kan og vil bli fakturert etter hardware.no-nettverkets gjeldende satser. Tenk litt på det før man neste gang reklamerer for sitt eget online-spill. Tråden stenges. EDIT: Når man i tillegg linker kun til egen REF-ID (denne fyren har tjent cash på at dere har blitt medlemmer), OG bumper, og generellt driter i forumets retningslinjer, så er konsekvensen permban. Endret 17. mai 2007 av Alastor
Anbefalte innlegg