Gå til innhold

Travian- Det Beste Online Spillet Etter Min Mening

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ref-id-link fjernet

Travian er et nettspill der man starter som en liten landsbyhøvding i en verden med tusener av andre spillere.

Travian er nå også kommet på norsk med norske og internasjonale spillere :dribble:

Nå er det også mulig å kjøpe gull til diverse fordeler , men dette er selvfølgelig ikke nødvendig, det er et morsomt spill selvom :thumbup:

Registrer deg i dag, og hvis du bruker linken over vil jeg motta 20 gull

(Noe som ikke er så mye, men hjelper meg.)

Jeg hjelper gjerne deg i gang på travian hvis du spørr meg,

mitt navn der er sukarcek...

Hvis du trenger hjelp med noe bare send meg en melding :!:

Endret av Alastor
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spiller tribalwars, noe som er ganske likt, styre en landsby i en verden med flere tusen spillere ;) Men bruker alt for mye tid på det, så trur ikke jeg skal begynne på enda et

Edit: www.tribalwars.net

Endret av Fl4shm4n
Skrevet

Jasså sukarcek ^^ prøver å tjena ekstra gull :) klandrer deg ikke, men vil bare advare alle som vil prøve Travian. ADDICTED!!^^ Men viss dere begynner, så vit at xP vinner ^^

btw Jakoozie, du har ikke peiling :p Og det nytter ikke å overtale deg heller..

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet (endret)

Kan vel heller kalle tråden Verdens Dårligste Spill. Det deter jo værre enn Tibia jo, haha. Skjønner ikke at folk kan spille noe sånt, helt utrolig.

2 spillere som registrer seg rett etter hverandre og er i samme tråd og sier spillet er dritbra, det lukter muffins!

Endret av DNA
Skrevet
Jasså sukarcek ^^ prøver å tjena ekstra gull :) klandrer deg ikke, men vil bare advare alle som  vil prøve Travian. ADDICTED!!^^  Men viss dere begynner, så vit at xP vinner ^^

btw Jakoozie, du har ikke peiling :p Og det nytter ikke å overtale deg heller..

8590072[/snapback]

Helt riktig...

Skrevet

@DNA- ville ikke kallt det verdens dårligste spill, men heller ikke verdens beste. Men smaken er som baken.. At folk gidder å spille det kan du vel spørre deg selv om, underholdning selvsagt!

Og at jeg faktisk med en tilfeldighet fikk linken av denne tråden fra Jakooize min IRL venn er faktisk ganske normalt, siden jeg er en hyppig spiller av Travian. At du betegner dette for muffens for være av en annen sak, jeg har simpelthen ikke brukt dette forumet før så derfor føltes det normalt å registrere seg for å kunne poste noe jeg faktisk setter pris på. Nemlig Travian!

Skrevet (endret)
Kan du gi meg 20 gull hvis jeg registrerer meg da?

8589778[/snapback]

Hei toeblast :)

Det går ikke an å sende gull så vidt jeg vet, men hvis du trenger hjelp er det bare å spørre, hjelper mer enn gjerne med det du lurer på :thumbup:

PS. Du begynner med 35 gullmynter :roll:

Endret av Gold_Member
Skrevet
Spiller tribalwars, noe som er ganske likt, styre en landsby i en verden med flere tusen spillere ;) Men bruker alt for mye tid på det, så trur ikke jeg skal begynne på enda  et

Edit: www.tribalwars.net

8589697[/snapback]

Hehe, samma her, spiller TW jeg og, kan bli ganske avhengig for å si det slik!

Men jeg elsker spillet da, ganske utfordrende, og elsker å true andre folk med å ta byen dems :D:cool:

Skrevet

Spilte Travian endel før, men ble drita lei også tok det så mye tid. Var med i Magnox\Shadow-alliancen på S1 tidligere i år..

Men har gått over til å spille Utopia nå. Mye mindre tidkrevende....

Skrevet

:thumbup:

vel har nå begynt med Trivan greiene. Så har du noen start råd`?

8592122[/snapback]

Send meg melding innpå travian så skal jeg gi deg noen tips:)

Bruk nybegynner uka di godt, oppgrader først og fremst resourcene dine så får du deg markedsplass og eventuelt bytter med andre spillere der :D

Hva er navnet ditt på Travian?

Så kan jeg sende deg noen resources til å hjelpe deg igang med

Skrevet

Dere begynner med 35 gullmynter på travian;)

De kan dere bruke til å kjøpe Plus Account, øke korn,tømmer,leire eller jern produksjonen deres:)

Ellers kan dere øke forsvar og angrepet deres med 10% eller Gjøre ferdig alle prosjekter i byen :D

Skrevet

Får å angripe noen så må du først ha hovedbygning på lvl 3 og rally point(møteplass) på lvl 1. Da kan du bygge kasserne hvor du kan få trent tropper. men råder deg til å fokusere på bedre produksjon først.

Skrevet
Får å angripe noen så må du først ha hovedbygning på lvl 3 og rally point(møteplass) på lvl 1. Da kan du bygge kasserne hvor du kan få trent tropper. men råder deg til å fokusere på bedre produksjon først.

8594126[/snapback]

KK takk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...