Gå til innhold

Vil dere bytte ut :lol: - smileyen?  

  1. 1. Vil dere bytte ut :lol: - smileyen?

    • Ja, for svarte svingende!!!
      38
    • Nei, det er den fineste smileyen jeg har sett på lenge!
      7
    • Jeg bryr meg vel ikke! Jeg hater smileys uansett.
      16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For min del så mangler det et alternativ : "hvem bryr seg"..

Ene alternativet er virkelig "Jeg bryr meg ikke".

 

Er ikke det godt nok?

 

Ehh. det er vel ikke helt riktig, alternativet er:

 

"Jeg bryr meg vel ikke! Jeg hater smileys uansett."

 

Dermed er det tatt for gitt at det å ikke bry seg om hvordan de ser ut, er likestilt med å hate smileys. noe som ikke kan antas uten videre..

Jeg bryr meg ikke, men jeg hater da ikke smileys, jeg synes de kan være greie til å understreke litt.

Mvh

G

Lenke til kommentar
Jeg tar meg den frihet til å rette litt på signaturen din - det mangler nemlig en setning:

 

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul.

Ja, vet det... Satt og så på det.. Så skulle jeg oversette det, og da kom jeg fram til at det manglet en "litt" vesentlig del.. Så da måtte jeg bla igjen... Rådsmøte hos Elrond... :lol:

Lenke til kommentar
Nå er jeg så lei disse lame smileyene at jeg iallefall kutter dem ut selv. Nå har jeg deaktivert bruk av "Smil" i profilen min, og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Jeg har også gjort det.. Men det er ikke alle som kommer til å gjøre det, derfor hadde det vært bra hvis noen hadde byttet ut de styggeste smileyene...

 

Men som Elwiss sa, så er roll den kuleste.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...