SirJames Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Har en Hp dv 9005. Temperaturen steg av enn eller annen grunn til 78 grader mens jeg satt og surfet. Snudde laptopen mot venstre i luften og holdt den slik i noen sekunder. Vips så tikket temperaturen ned til 58 grader. Lenge siden den har vært så lav. Altså: vend laptop 90 grader mot venstre slik at tastatur peker mot veggen. Jaja, det var dagens tips!
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Det er jo en helt naturlig grunn til det da, vifte hullene er jo under pc'en, så det er det samme om du vender den til venstre eller høyre.
ronny-andre Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Kult, dette skal jeg prøve. MacBook Pro-en min er stadig innom 70+ grader, og det hender 80 grader banker på døren også. I tillegg er den av aluminium, så varmen sprer seg rundt på lurene mine og omfavner mine edlere deler mellom bena..
SirJames Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ja, men nå har jeg snudd pcen tilbake for lenge siden, og temperaturen er dønn stabil på 58 grader :!: Glemte å si at dette er temperatur på GPU. CPU core temp. er 66 grader nå, Endret 8. mai 2007 av Jameski
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå