Gå til innhold

Test Drive Unlimited-oppfølger i 2008? (PC/X360)


Anbefalte innlegg

:w00t: Likte 1'ern godt, så 2'ern må vel også bli knall. Så klart er ikke spillet 100% realistisk, men konseptet og ideen med spillet er genialt. Dette skal anskaffes samme hva som skjer. :)

 

jhj: NFS serien har allerde ødelagt seg selv, så hvorfor blande det inn i TDU 2 slik at også det blir med i dragsuget sammen med NFS? Jeg håper de aldri vil ta noe fra NFS serien, som nå til dags er blitt søppel rett og slett. Men jeg kan støtte forslaget med litt diskret styling og bedre trimmemuligheter. Men en ferrari med neon? huff, det er jo ikke meningen at du skal forsøple superbiler med slikt, det er ren voldtekt av bilene.

 

Jeg håper det blir litt bedre muligheter for trimming hovedsaklig, og skifte felger iallefall. Orginalfelgene på bilene er jo så stygge på en del modeller. Forbedringer innen fysikkmotoren hadde heller ikke vært noe ille, samt mye flere biler/motorsykler og andre kjøretøy som buss, trailer osv. Men det blir sikkert bra dette spillet uansett. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at vi skal få ett TDU som oser NFSU av seg.

Det jeg mener er at TDU burde gi spillerne en mulighet til å skille seg litt ut fra andre, ikke bare skifte helhetsfargen på bilen når du kjøper den ?

 

F.eks, noen kule logoer eller noen kule mønstre/effekter på bilen, hadde ikke skadd. Men når jeg ser hva jeg skriver tidligere, mener jeg ikke at vi skal sette inn ALLE elementene i NFSU. Jeg digger selv ikke NFSU, jeg likte eneren. Etterhvert ble det bare billige kopier som ble dårligere og dårligere bare for pengenes skyld.

 

Men jeg tror dere skjønner. Muligheten til å skille seg ut vil gjøre TDU til et mye, mye bedre spill. Se f.eks wow, eneste grunnen til at highcore spillere faktisk spiller det fortsatt, er fordi dem har muligheten til å skille seg ut; og det er nettopp derfor dem spiller det.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...