Gå til innhold

Test Drive Unlimited-oppfølger i 2008? (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble veldig glad da jeg leste overskriften. Elsker det spiller :D

Noen som husker hvor mange Kilometer med vei det er på Test Drive "1"? Var det mindre enn 2400? Håper på et annet sted enn Hawai denne gangen :) Hvorfor ikke Sveits eller Østerike? Tenk å kjøre gjennom alpene en vakker dag :dribble:

Lenke til kommentar

Oioioi dette blir saker.. :!:

 

jeg også håper at du befinner deg et annet sted enn Hawaii denne gangen.

 

btw husk at dette er mer et frikjøring spill, ikke en bilsimulator :p

det finnes jo tuning shop og paint shop på 1'ern fra før av da,

men tuningen er jo bare sånne pakker som ikke er noe gøy, så ja jeg er enig i egne innstillinger osv. ;)

 

Uansett gleder jeg meg mer til Forza 2 jeg da :dribble:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

TDU har over 1000miles med vei, altså litt over 1600km. har hørt høyere, men det er dette tallet som går igjen. ergo blir det altså ca 800km mer vei i oppfølgeren dersom den kommer da.

 

dersom dette stemmer så ser jeg jo fram til det, men forza 2 er det eneste bilspillet jeg venter på nå om dagen...

Lenke til kommentar

Test Drive Unlimited 2 will feature licensed vehicles from the most famous Italian car company’s like: Ferrari, Maserati, Bugatti, Pagani, Saleen, McLaren and many more. The sequel will also introduce off-road cars (two and four wheels), SUVs, 4WD, enduro bikes and buggies (Lamborghini LM005, Mercedes GL, Audi Q7, Hummer, Range Rover, VW Touareg and many more). Players will be able to drive in a 1500 km2 area with streets, highways, off-road tracks. There will be over 2400 km different roads (mud, sand, rock and asphalt), dynamic weather (rain, fog and storms), night and day cycles, and several online modes.

(Tatt fra TDU Forum uk)

 

 

Høres bra ut,men dem burde fixe alle feilene til TDU 1 først.mange har ventet 2-3+ mnd på patch.TDU 2 blir sikkert bra,kan ikke huske sist jeg satte 2-3 mnd med et bilspill..

Lenke til kommentar

Forbedringer som må til, ikke altfor komplekse men de hadde gjort spillet perfekt:

 

1. Legg til Need for speed underground. TDU+NFSU hadde vært enkelt og greit, et perfekt bilspill for nærmest alle som spiller xbox360/Pc.

Rett og slett, at dem gjør det mulig å modifisere bilen i detaljer, og ikke bare gjøre den raskere og bedre i svingene med det elendige tuning modusen TDU allerede har. Tenk dere en verden av Ferrari med perfekt styling, dvs en fet underneon,sidespoilere, en mye bedre lyd pga den store ROCKET potta man nettopp satt på :D

 

2. Flere motorsykler! (og biler?), og ikke minst: mer utvalg av motorsykkel dresser/hjelmer.

 

3. Motorsykkel/bil racing baner. Der man kan arrangere clubrace blant annet.

 

4. Skademotor

Lenke til kommentar

Jeg vil heller at de fikser den elendige styringen på motorsykler framfor flere motorsykler. Men sjansene er nok at de gjør begge deler, eller fokuserer 100% på bil-egenskapene.

 

Redigert: Når jeg tenker meg, så står det vel i artikkelen at det skal komme off-road motorsykler...

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

jeg støtter ikke forslaget ditt om å legge inn styling elementer fra NFS. eneste jeg mener de kan gjøre er å ha bedre muligheter for tuning, slik som i forza f.eks. biler av denne typen bør ikke tulles med utseendemessig.

 

men om du gjør som i forza med trimming så vil du jo få bytta eksosanlegg og ergo få en grommere lyd da ;)

 

ellers så er jo flere biler og sykler alltid bra

 

skademotor er vel en ønskedrøm...

 

og så synes jeg de kunne kutta litt ned på avstandene du måtte kjøre for å slippe av haikere... det ble utrolig kjedelig til slutt, så jeg ga opp å få alle perfekte.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Det hadde vært kjedelig om noen av bilene fra TDU1 dropper ut. Og offroadveier, samt offroadbiler og sykler... Høres ut som en ekstrem renovering av den originale spillmotoren, særlig når de prater om væreffekter som påvirker kjøringen.

Lenke til kommentar
Forbedringer som må til, ikke altfor komplekse men de hadde gjort spillet perfekt:

 

1. Legg til Need for speed underground. TDU+NFSU hadde vært enkelt og greit, et perfekt bilspill for nærmest alle som spiller xbox360/Pc.

Rett og slett, at dem gjør det mulig å modifisere bilen i detaljer, og ikke bare gjøre den raskere og bedre i svingene med det elendige tuning modusen TDU allerede har. Tenk dere en verden av Ferrari med perfekt styling, dvs en fet underneon,sidespoilere, en mye bedre lyd pga den store ROCKET potta man nettopp satt på :D

 

2. Flere motorsykler! (og biler?), og ikke minst: mer utvalg av motorsykkel dresser/hjelmer.

 

3. Motorsykkel/bil racing baner. Der man kan arrangere clubrace blant annet.

 

4. Skademotor

8567738[/snapback]

 

 

1 : Grøss :no:

 

2: yea, men helst biler.

 

3: yea

 

4: yea

 

 

 

Vil også har mer varierte veier, i TDU er nærmest alle veiene identiske, uansett om du er i den "store" byen, eller i de andre tettstedene.

 

Hadde også vært kult med buss og lastebil. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...