Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Ford Mondeo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vel joine klubben, kjøpte meg nye Ford Mondeo i går.

 

Kom over en demobil med følgende specs.

- Ford Mondeo Stv.

- Gått ca. 1300 km

- 140 HK

- Manuell 6 gir

- Titanium X

- Stardust silver lakk

- Cruisecontol

- Mørktonet glass

- Parksensorer

- Bluetooth

- Alu. pedaler

- Webasto varmer med fjernstyring

- 8 veis. el. førersete

- Solgardiner i bakdører

- Regnsensor / oppvarmet frontrute

- Hengerfeste

- 17" alu.

- Spoiler bak (er vel inkl. i Tit X?)

 

Det er det jeg kommer på i øyeblikket som er utover std. utstyr.

 

Hva synes dere?? Gleder meg som en unge til å hente den neste uke.. YYIIIHAAA!! :thumbup:

Endret av guten
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har hatt tanker om å få en skikkelig søvfarget grill til TitX'en. Leste om det var mulig å forkromme, men det var det ikke på plast. Det skal vel nedi et varmt bad, så det er forståelig. Fins vel ikke noen form for påsprøytingsteknikk.

 

Har videre tenkt på muligheten for lakkering. Det heter seg at grillen er sølvfarget, men jeg synes det er lite sølv i den. Har noen på forumet erfaring med å få forvandlet en plastgrill til en skinnende "kromgrill" basert på lakkering?

9406464[/snapback]

 

Her i Trondheim er det et firma, jeg husker dessverre ikke navnet, som driver med "forgylling" og "forsølving" av alt fra dine første barnesko til bilfelger.

 

Alle monstertruckers mor, Gravedigger, hadde nylig 25års jubileum, i skinnende påsprøytet krom.... sjekk ut : http://www.gravedigger.com/news/Article.2007-07-30.2341

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært i kontakt med Ford Norge igjen og spurt om de har noen som kan bruke litt tid her i forumet hos oss siden tidligere Mondeoansvarlig i Ford Norge sluttet, men gjorde en flott innsats her før han gjorde det.

Følte jeg ble hørt, og at de skulle prøve å få det til, men at de foreløpig ikke hadde en dedikert person på Mondeo ennå, men han burde være på plass i løpet av en måned.

 

Jeg håper på at de har muligheten til å følge oss opp her da mange har spørsmål som kun de kan svare på, og kanskje oppklare noe rundt forsinkelser på leveranse som mange av oss opplever i disse dager.

 

Jeg spurte også om de kunne komme med informasjon om evt. produktendringer fra ´07modell til ´08 modell.

Er ikke sikkert det er noen endringer, men man vet jo aldri, og det blir jo mer og mer aktuellt for oss som fortsatt ikke har fått bilene våre som nå snart havner i "2008 produksjonen".

 

Ford i Drammen(Kværneland bil) skulle også ta seg en tur inn å titte litt her for å se om de kunne komme med noen svar til oss, så det er kjempeflott.

9398024[/snapback]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei, folkens.

 

Jeg har aldri før kjøpt en ny bil, men nå er jeg klar... valget falt på Mondeo, selvfølgelig.

Det jeg lurer på er om priser på nye Mondeo er forskjellige fra forhandler til forhandler, og hvis det er slik, hvor er Mondeo billigst her i landet?

Jeg er mest interessert i 2.0 TDI 130HK Titanium (har litt dårlig økonomi).

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å registrere meg, men fikk samme melding som flere andre:

 

"Medlemskapet ditt er deaktivert, og må reaktiveres av forumets administrator før du kan logge deg på. Du vil motta en ny e-post når medlemskapet er reaktivert."

 

Har ikke så veldig god tid til å vente på Administrator (vet ikke hvor ofte han sjekker mail) da jeg har tenkt å bestille bil i morgen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...