Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke /b/. :)

 

Har ikke noe med saken å gjøre. Å spørre "hvorfor er han naken" er som å se

og samtidig lure på hvorfor John Cleese går så rart.

Hva faen! Noen av oss synes det er en litt merkelig situasjon og vil gjerne vite bakgrunnsinformasjonen. Greit nok at du synes alt på /b er kjempekult fordi at det kommer fra /b som er superkult, men andre vil gjerne ha litt informasjon om enkelte bilder som er tatt fra ekte situasjoner som ser helt absurde ut. Jeg synes det ser ut som en morsom situasjon, og vil gjerne lese om hvordan denne personen klarte å få dette til å skje. 

 

 

Men hvis du bare liker bildet fordi at det er kjempekult og kommer fra en superkul plass....

 

Du skjønner vel det at det ikke er /b som verken har tatt eller lagd bildet. Og eneste grunnen til at det var der er at en person leste historien, så bildet, synes det var morsomt også postet det på /b. Faktumet at det har vært på /b har absolutt NADA med bildet å gjøre, og derfor forsvinner din sammenligning med Monty Pyton og co ut av vinduet.

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Akkurat, jeg syns det virker litt unaturlig at en idrettsutdøver står halvnake slik som i det aktuelle bildet.

Han lurte vel på hvorfor han stod naken.

Stemmer.

 

Om dere tenker slik så lurer jeg på om dere virkelig hører hjemmer på /b/. laugh.gif

Hvorfor ikke det? Går ikke en dag ute at jeg ser "Hvem er hun på bildet?" "Hva skjer på det bildet?" og likende (ofc engelsk) komentarer på 4chan /b/.

Poenget er at man ikke kan ta alt så dødens seriøst om man skal forstå humoren! Jeg snakker ikke om at dette er /b/ og /b/ er superkewlt!

 

Det jeg sier er at må omvende hjernen sin til å tolke ting på en rar måte og ikke ta alt så seriøst.

Jeg ser humoren i det OG jeg vil vite bakrundshistorien. Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

 

 

Poenget er at man ikke kan ta alt så dødens seriøst om man skal forstå humoren! Jeg snakker ikke om at dette er /b/ og /b/ er superkewlt!

 

Det jeg sier er at må omvende hjernen sin til å tolke ting på en rar måte og ikke ta alt så seriøst.

 

Det har jo ingenting med humoren å gjøre. Faktisk har du misforstått veldig mye hvis du ser et bilde og kun ler uten å vite noe som helst om dette. Dette bildet er ikke morsomt pga denne typen klipping, der du zoomer inn på et ansikt, som er typisk for 4chan. Det er dette som er 4chan humoren her, og det er ikke det som er morsomt. Morsomme bildet finnes overalt på nett det. Dette er morsomt fordi at det en plass i verden oppstod en såpass bissar situasjon, og enkelte av oss vil gjerne vite mer om denne situasjonen, akkurat som 50 % av brukerne på 4chan også gjør, da de spør etter souce eller stater et WTF. 

 

 

 

 

Anyway for the lulz sin skyld.

 

 post-102474-1275343413,2351_thumb.jpg

 

post-102474-1275343413,5785_thumb.jpg

 

post-102474-1275343413,9604_thumb.gif

 

post-102474-1275343415,1324_thumb.jpg

 

post-102474-1275343416,0156_thumb.jpg

 

post-102474-1275343416,4287_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hva faen! Noen av oss synes det er en litt merkelig situasjon og vil gjerne vite bakgrunnsinformasjonen. Greit nok at du synes alt på /b er kjempekult fordi at det kommer fra /b som er superkult, men andre vil gjerne ha litt informasjon om enkelte bilder som er tatt fra ekte situasjoner som ser helt absurde ut. Jeg synes det ser ut som en morsom situasjon, og vil gjerne lese om hvordan denne personen klarte å få dette til å skje.

 

 

Men hvis du bare liker bildet fordi at det er kjempekult og kommer fra en superkul plass....

 

Du skjønner vel det at det ikke er /b som verken har tatt eller lagd bildet. Og eneste grunnen til at det var der er at en person leste historien, så bildet, synes det var morsomt også postet det på /b. Faktumet at det har vært på /b har absolutt NADA med bildet å gjøre, og derfor forsvinner din sammenligning med Monty Pyton og co ut av vinduet.

 

umad.jpg?1260037695

 

Det har jo ingenting med humoren å gjøre. Faktisk har du misforstått veldig mye hvis du ser et bilde og kun ler uten å vite noe som helst om dette. Dette bildet er ikke morsomt pga denne typen klipping, der du zoomer inn på et ansikt, som er typisk for 4chan.

 

Det er jo akkurat utsnittet som er det morsomme! Absurditeten og surrealismen i bildet er jo "poenget"

 

 

Jeg tror forsåvidt du blander meg med andre brukere her når du omtaler meg som 4chanfanboy :)

 

 

(I tillegg kommer bildet fra forumene på BM:S :w00t:)

Lenke til kommentar

Dette er ikke /b/. :)

 

Har ikke noe med saken å gjøre. Å spørre "hvorfor er han naken" er som å se

og samtidig lure på hvorfor John Cleese går så rart.

Det blir jo ikke det samme overhodet. I Ministry of Silly Walks er det jo supertydelig hva som er morsomt. Du trenger overhodet ingen forklaring. Fordi man for det første, ser at det er John Cleese og du ser at det er bare tull.

 

Om du skal sammenligne dette bildet her med Silly Walks, må det blir som om du kun har sett étt bilde av John Cleese som går rart, uten å noengang ha sett sketsjen, visst at han er en komiker eller noensinne har sett Monty Python. Og samtidig lure på hvorfor han går rart. DA og kun da kan man sammenligne de to tingene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...