Simon Aldra Skrevet 7. mai 2007 Skrevet 7. mai 2007 I forhold til franske biler, kan det kanskje være en indikasjon at Top Gears brukerundersøkelse satte noe sånt som 8 franske biler på de 13 siste plassene.
MaSo Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Snes folk syter ALT formye ang. rust på opel, både jeg å gamlingen kjører opel rustfritt. BMW og MB ruster minst like mye
egil88 Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Snes folk syter ALT formye ang. rust på opel, både jeg å gamlingen kjører opel rustfritt. BMW og MB ruster minst like mye 8562297[/snapback] Enig, de burde heller syte på Opels driftsikkerhet. Eneste Opel jeg liker er Astra av den generasjonen du har MaSo, og kanskje 94-95 Vectra. Skal ha meg en sånn Astra når jeg er ferdig å studere, morsomme biler.
askare Skrevet 8. mai 2007 Skrevet 8. mai 2007 Er i samme situasjon som deg, der jeg ser etter stasjonsvogn i samme prisklasse. Har i hovedsak sett etter Toyota Avensis, Subaru Legacy og Volvo 850/V70. Hadde en Volvo på hånden. Kjørt av en gammel gubbe, meget pen bil, men jeg ble litt for sen. Vet ikke helt om det blir bytte av bil ennå, for bruksverdien eller litt høyere enn det jeg får igjen for min nåværende bil.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå