ostov Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Heisann! Husker jeg hadde en plug-in/program til msn som viste når folk hadde logget inn sist og sånn. Noen som har peiling?
itfolk Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 (endret) Heisann!Husker jeg hadde en plug-in/program til msn som viste når folk hadde logget inn sist og sånn. Noen som har peiling? 8523396[/snapback] Du kan f.eks. bruke MSN PLUS. det er et tillegg program som blir installert på msn. Den lager en log av: Hvem som logger inn/av, når tid. osv... anbefals. http://www.msgpluslive.net/ Endret 2. mai 2007 av Walid
ostov Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Heisann!Husker jeg hadde en plug-in/program til msn som viste når folk hadde logget inn sist og sånn. Noen som har peiling? 8523396[/snapback] Du kan f.eks. bruke MSN PLUS. det er et tillegg program som blir installert på msn. Den lager en log av: Hvem som logger inn/av, når tid. osv... anbefals. http://www.msgpluslive.net/ 8523417[/snapback] Takk. Tror det var det ja. Ganske så sikker. Takk skal du ha
ostov Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Kort spørsmål: Plug-in som gjør at jeg kan se når noen åpner et samtale vindu med meg
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Kort spørsmål:Plug-in som gjør at jeg kan se når noen åpner et samtale vindu med meg 8524971[/snapback] Msn chat monitor and sniffer
ostov Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Skrevet 2. mai 2007 Kort spørsmål:Plug-in som gjør at jeg kan se når noen åpner et samtale vindu med meg 8524971[/snapback] Msn chat monitor and sniffer 8524986[/snapback] Så ikke ut som akkurat det jeg var ute etter. Jeg trenger ikke å logge samtalene, men å vite når noen åpner samtale vinduet uten å si noe som helst. Vet ikke om det programmet gjør det, men jeg har sett enklere løsninger
daruu Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Kort spørsmål:Plug-in som gjør at jeg kan se når noen åpner et samtale vindu med meg 8524971[/snapback] Msn chat monitor and sniffer 8524986[/snapback] Så ikke ut som akkurat det jeg var ute etter. Jeg trenger ikke å logge samtalene, men å vite når noen åpner samtale vinduet uten å si noe som helst. Vet ikke om det programmet gjør det, men jeg har sett enklere løsninger 8525085[/snapback] Mye mulig det finnes enklere løsninger ja... Men i det ptrogrammet ser du det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå