Gå til innhold

[løst]Er dette god kompiss?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du skal prøve å skaffe flere venner?

Jeg slet voldsomt med flere venner, og skaffa nye istede. Men nå er alt godt igjen.

snakk med ham å få ham til å respektere deg!

Skrevet
Jeg synes han høres ut som en god venn. Ta vare på ham, vanskelig å finne så gode venner.

8513125[/snapback]

Det var en kødd?

Skrevet
Jeg synes han høres ut som en god venn. Ta vare på ham, vanskelig å finne så gode venner.

8513125[/snapback]

Det var en kødd?

8513143[/snapback]

Nei, det var faktisk helt seriøst.
Skrevet

8513125[/snapback]

Det var en kødd?

8513143[/snapback]

Nei, det var faktisk helt seriøst.

8513145[/snapback]

Kan tenkte meg du er helt likedan?

Skrevet

8513125[/snapback]

Vist du ikke har noe bedre og si, dra en anna plass......

Skrevet

Tråden handler om hva du mener at jeg bør gjøre. Grunnen til at ditt innlegg av mange ikke blir tatt seriøst er at du ikke har begrunnet det sakikkelig.

Skrevet
Tråden handler om hva du mener at jeg bør gjøre. Grunnen til at ditt innlegg av mange ikke blir tatt seriøst er at du ikke har begrunnet det sakikkelig.

8514013[/snapback]

Neida, beklager at jeg var useriøs. Han er helt klart ikke noe å samle på, og det tror jeg egentlig du også vet. Men det er faktisk mye lettere å skrive på internett enn å faktisk gjøre det.
Skrevet

Men har du lyst til å være venn med han eller ikke? Er det noen gang dere gjør no morro? Eller kommer han bare til deg når han trenger ting? Jeg hadde uansett dumpet han. ;)

Skrevet (endret)

Har selv hatt en slik venn, trampoline-idiot hele fyren, kom bare til meg for å hoppe, dumpa han ved første anledning etter at eg skjønte det.

Endret av Pusur1993
Skrevet
jeg hadde kommet til og banka han, men han er sikkert pingle og sier fra til kameratene sine :thumbdown:

8515407[/snapback]

Ikke det at jeg skal være så utrolig politisk korrekt, men vold er så langt ifra løsningen på dette problemet som det er mulig å komme.
Skrevet
Eneste måten å få respekt av han der nå etter dette er å banke han..

Vold løser av og til ting.

8515677[/snapback]

I denne sammenhengen kommer nok vold bare til å avle hat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...