Gå til innhold

I feel pretty !


Ulkesh

Anbefalte innlegg

Ok, her kommer et akkumulert gledesutbrudd fra meg.

 

For tre år siden møtte jeg en herlig jente fra Nederland, og har hatt et avstandsforhold til henne og hennes sønn på (nå) 5 år.

 

Nå har vi ordnet :

 

- Fastjobb for meg.

- Et sted å bo med hage og greier !

- Flyttebil for fruens saker ble lastet opp i dag (!)

- På Torsdag blir Norge to utlendinger rikere (!!)

- Siste Lørdag i Mai skal vi gifte oss.

 

Alle løfter som jeg har gitt meg selv og andre rundt meg i løpet av de siste 4 årene blir oppfyllt i løpet av Mai.

 

Slå den !

 

- Ulkesh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumheten til noen her på forumet irreterer meg av og til.

 

Han mener selvfølgelig at jenta han har truffet har en sønn på 5 år. Ikke noe galt i det. Finnes faktisk en god del alenemødre der ute. Og at noen kan ta det på feil måte slik du tydeligvis gjorde er forbi meg...

 

Uansett, gratla, håper dere får det fint sammen :)

 

*Edit, sjekket alderen din nå. Og det var ikke akkurat noen overaskelse nei :nei:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Dumheten til noen her på forumet irreterer meg av og til.

 

Han mener selvfølgelig at jenta han har truffet har en sønn på 5 år. Ikke noe galt i det. Finnes faktisk en god del alenemødre der ute. Og at noen kan ta det på feil måte slik du tydeligvis gjorde er forbi meg...

 

Uansett, gratla, håper dere får det fint sammen :)

 

*Edit, sjekket alderen din nå. Og det var ikke akkurat noen overaskelse nei :nei:

8561376[/snapback]

 

Igjen, ironi fungerer dårlig over nett.

Alder er forresten urelevant.

Lenke til kommentar
Dumheten til noen her på forumet irreterer meg av og til.

 

Han mener selvfølgelig at jenta han har truffet har en sønn på 5 år. Ikke noe galt i det. Finnes faktisk en god del alenemødre der ute. Og at noen kan ta det på feil måte slik du tydeligvis gjorde er forbi meg...

 

Uansett, gratla, håper dere får det fint sammen :)

 

*Edit, sjekket alderen din nå. Og det var ikke akkurat noen overaskelse nei :nei:

8561376[/snapback]

 

Igjen, ironi fungerer dårlig over nett.

Alder er forresten urelevant.

8569198[/snapback]

 

Ja, ironi funker meget dårlig over nett. Spesiellt når man poster kun en smiley. Da er det kjempelett å forstå det er ironi. (Men, ok så regnet jeg egentlig med at det var ment som ironi, men valgte å ta det opp rett å slett fordi jeg er så lei av slike poster på forumet ;) )

Lenke til kommentar

Når du ikke klarer å uttrykke det du mener skikkelig så må du ta støyten for det også. Jeg og sannsynligvis de andre som har lest innlegget ditt skjønte at det var ironi, men det er unøvendig med slike poster.

 

Du beviste egentlig bare at alderen din er relevant for innleggene dine. Å poste slikt er jo typisk 12årings oppførsel....

 

 

Trådstarter:

 

Gratulerer, og kos deg med (snart) din kone og hennes lille pjokk. Drømmer som går i oppfyllelse er gøy. Og i ditt tilfelle er det jo bare fantastisk, om ikke enestående. :thumbup:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...