Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråden om operasjon av trang forhud


Gjest Gjest :)

Anbefalte innlegg

On 9/3/2020 at 2:34 PM, Thomsa45 said:

 

Hei, leser om dette temaet siden jeg selv bør vurdere noe her.. Er det noen som har hørt om stingløs operasjon vedr. dette? Ser ut som om dette praktiserer i utlandet iallefall? 

 

Jeg ville benyttet "lim/stingløst" om jeg kunne. Men arene etter stingene jevner seg ut etterhvert. 

Man kan ellers det hjelpe med diverse kremer på arrene, etter stingene er tatt ut.. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! 
 

Har da fått tatt en v-snitt pga trang forhud. Var hoven de første dagene så kunne ikke trekke forhuden tilbake. Men etter 8 dager så er det nesten normal igjen, men med veldig liten hard klump som ikke gjør noe vondt på en av stingene ( såret ). Men får forsatt ikke trukket hudet tilbake fordi det er forsatt for trangt. 
 

Skal det ikke være normalt å kunne trekke forhuden tilbake minst iløpet av 4-8 dager? Fordi jeg kan ikke det i det heletatt.  Kanskje 50%. Penishodet blir jo mye større, så det er ikke plass i det heletatt. ( slapp penis) . Blir det mer plass når stingene går ut av seg selv? Eller ber jeg oppsøke legen igjen for å kanskje få det større?  ( alle stingene sitter enda, tror jeg )
 

har til og med fått sånn vannsprøyte der jeg fikk på dag 4 ettervisning. ( fordi det var hovent og trangt ) 

vannsprøyte til å vaske selvførgelig

 

Endret av Yahoo94
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Yahoo94 skrev (På 16.9.2020 den 5.57):

Hei! 
 

Har da fått tatt en v-snitt pga trang forhud. Var hoven de første dagene så kunne ikke trekke forhuden tilbake. Men etter 8 dager så er det nesten normal igjen, men med veldig liten hard klump som ikke gjør noe vondt på en av stingene ( såret ). Men får forsatt ikke trukket hudet tilbake fordi det er forsatt for trangt. 
 

Skal det ikke være normalt å kunne trekke forhuden tilbake minst iløpet av 4-8 dager? Fordi jeg kan ikke det i det heletatt.  Kanskje 50%. Penishodet blir jo mye større, så det er ikke plass i det heletatt. ( slapp penis) . Blir det mer plass når stingene går ut av seg selv? Eller ber jeg oppsøke legen igjen for å kanskje få det større?  ( alle stingene sitter enda, tror jeg )
 

har til og med fått sånn vannsprøyte der jeg fikk på dag 4 ettervisning. ( fordi det var hovent og trangt ) 

vannsprøyte til å vaske selvførgelig

 

Hei! Jeg har vært i samme sitasjon som deg. Opererte for trang forhud i februar i år. 3. juni hadde jeg operasjon nummer to, der all forhud dessverre måtte vike. Jeg har ingen plager i nåtid, det var veldig ubehagelig de første ukene men nå føles det så og si normalt. Fortsatt følsomt, men det er bedre enn å ha det trangt. 
 

Jeg fikk heller ikke dratt forhuden helt tilbake som du nevner du ikke får gjort, den ene gangen jeg fikk til dette så var det en kamp og få den tilbake. Jeg dro til legen noen dager etterpå, som henviste meg til sykehuset på nytt, der kirurg som opererte meg sa at all forhud måtte tas. Anbefaler deg å ta kontakt! 

Lenke til kommentar
marc_990 skrev (På 24.9.2020 den 15.03):

Hei! Jeg har vært i samme sitasjon som deg. Opererte for trang forhud i februar i år. 3. juni hadde jeg operasjon nummer to, der all forhud dessverre måtte vike. Jeg har ingen plager i nåtid, det var veldig ubehagelig de første ukene men nå føles det så og si normalt. Fortsatt følsomt, men det er bedre enn å ha det trangt. 
 

Jeg fikk heller ikke dratt forhuden helt tilbake som du nevner du ikke får gjort, den ene gangen jeg fikk til dette så var det en kamp og få den tilbake. Jeg dro til legen noen dager etterpå, som henviste meg til sykehuset på nytt, der kirurg som opererte meg sa at all forhud måtte tas. Anbefaler deg å ta kontakt! 

Hei! Takk for at du delte din situasjon som var ! 
Greier nå dra tilbake forhuden. Men i KUN i super slapp penis, da penis hodet blir mye mindre. Så får ihvertfall vasket det rent. ( veldig følsom ja ) .. men i ereksjon er det ikke noe håp. 
 

har ringt og sagt til kirurgen. Og han sa at hele operasjon var perfekt at jeg måtte faktisk vente 3 uker eller minst stingene går ut. Per dags dato er det 3 dager igjen til 3 uker og alle stingene sitter enda. Forsatt litt hardt og hovent rundt stingene, men det er fordi jeg har bevegd mye på det ved å dra ned forhuden.

så får bare vente å se i pr dager til. Også kanskje muligens kjøre ny operasjon igjen :( 

Endret av Yahoo94
Lenke til kommentar
Yahoo94 skrev (15 timer siden):

Hei! Takk for at du delte din situasjon som var ! 
Greier nå dra tilbake forhuden. Men i KUN i super slapp penis, da penis hodet blir mye mindre. Så får ihvertfall vasket det rent. ( veldig følsom ja ) .. men i ereksjon er det ikke noe håp. 
 

har ringt og sagt til kirurgen. Og han sa at hele operasjon var perfekt at jeg måtte faktisk vente 3 uker eller minst stingene går ut. Per dags dato er det 3 dager igjen til 3 uker og alle stingene sitter enda. Forsatt litt hardt og hovent rundt stingene, men det er fordi jeg har bevegd mye på det ved å dra ned forhuden.

så får bare vente å se i pr dager til. Også kanskje muligens kjøre ny operasjon igjen :( 

Jeg fikk også beskjed om at sting burde gå før jeg eventuelt klagde på resultatet. Men sånn du forklarer det, så virker det som at du får akkurat de problemene jeg hadde. Det gikk fint for meg å dra halvveis en god periode, frem til noen dager før påske, da gjorde det vondt, og jeg fikk så vidt dratt tilbake forhuden. Jeg fikk time hos fastlegen som henviste meg på nytt til sykehuset. Kirurg ringte samme dag og ga meg time tirsdag rett etter påske. (April) Hun ga meg en resept på ''betnovat'' (sterk steroid krem) Men hun hadde liten tro på at det fungerte, og satt meg også opp på prioritert på å få ny operasjon. Ting gikk jo ikke fort pga korona osv, så hun sa at alt gikk litt på halv gang, men da jeg i mai begynte å få følelsen av at det var en ''ballong'' når jeg måtte på do så ringte vi og spurte om når d eventuelt var tid. Jeg fikk brev mandag uken etter vi ringte om at jeg var satt opp 3. juni (var vel 3 uker før operasjonen skulle finne sted).

Så hvis du ikke merker bedring på 2-3 uker så ville jeg igjen ringt og sagt at du ikke er fornøyd, og vil at de skal se på det igjen. Min kirurg var veldig trist som hun sa når jeg måtte inn to ganger. Jeg valgte samme kirurg da jeg følte meg veldig trygg på hun. Men som hun sa, veldig mange vil ha ny kirurg på operasjon 2 da de ser den første som mislykket. 

Jeg ønsker deg lykke til, bare å stille spørsmål til meg dersom du skulle ha, så prøver jeg å svare på de så godt jeg kan! :) 

Lenke til kommentar
marc_990 skrev (På 26.9.2020 den 19.07):

Jeg fikk også beskjed om at sting burde gå før jeg eventuelt klagde på resultatet. Men sånn du forklarer det, så virker det som at du får akkurat de problemene jeg hadde. Det gikk fint for meg å dra halvveis en god periode, frem til noen dager før påske, da gjorde det vondt, og jeg fikk så vidt dratt tilbake forhuden. Jeg fikk time hos fastlegen som henviste meg på nytt til sykehuset. Kirurg ringte samme dag og ga meg time tirsdag rett etter påske. (April) Hun ga meg en resept på ''betnovat'' (sterk steroid krem) Men hun hadde liten tro på at det fungerte, og satt meg også opp på prioritert på å få ny operasjon. Ting gikk jo ikke fort pga korona osv, så hun sa at alt gikk litt på halv gang, men da jeg i mai begynte å få følelsen av at det var en ''ballong'' når jeg måtte på do så ringte vi og spurte om når d eventuelt var tid. Jeg fikk brev mandag uken etter vi ringte om at jeg var satt opp 3. juni (var vel 3 uker før operasjonen skulle finne sted).

Så hvis du ikke merker bedring på 2-3 uker så ville jeg igjen ringt og sagt at du ikke er fornøyd, og vil at de skal se på det igjen. Min kirurg var veldig trist som hun sa når jeg måtte inn to ganger. Jeg valgte samme kirurg da jeg følte meg veldig trygg på hun. Men som hun sa, veldig mange vil ha ny kirurg på operasjon 2 da de ser den første som mislykket. 

Jeg ønsker deg lykke til, bare å stille spørsmål til meg dersom du skulle ha, så prøver jeg å svare på de så godt jeg kan! :) 

Setter svært pris på det du forteller. Det hjelper tankene mine litt ( stresset veldig mye om resultatet skal bli bra eller ikke )

3 uker har gått og kun 1 av mange sting har gått av. De siste dagene har jeg fått dratt forhuden helt tilbake. Men da mener jeg mega slapp penis og må bruke litt krefter for å få det ned. ( forsatt trang) får jeg erekesjon er det bare å glemme å dra ned. 

er forsatt litt hoven og hard rundt stingene. Vurderer kanskje å bruke dermovat som du nevne etter stingene er ute. Har ikke så lyst å ta en full omskjæring ? men satser på det beste når stingene faller ut og hevelsen er borte.

har du hatt samleie etter operasjonen av omskjæring? Ossen er det? Hvordan går det? Ville du forsatt ha hatt forhud hvis du kunne? Hva er best?

 

Lenke til kommentar
Yahoo94 skrev (13 timer siden):

Setter svært pris på det du forteller. Det hjelper tankene mine litt ( stresset veldig mye om resultatet skal bli bra eller ikke )

3 uker har gått og kun 1 av mange sting har gått av. De siste dagene har jeg fått dratt forhuden helt tilbake. Men da mener jeg mega slapp penis og må bruke litt krefter for å få det ned. ( forsatt trang) får jeg erekesjon er det bare å glemme å dra ned. 

er forsatt litt hoven og hard rundt stingene. Vurderer kanskje å bruke dermovat som du nevne etter stingene er ute. Har ikke så lyst å ta en full omskjæring ? men satser på det beste når stingene faller ut og hevelsen er borte.

har du hatt samleie etter operasjonen av omskjæring? Ossen er det? Hvordan går det? Ville du forsatt ha hatt forhud hvis du kunne? Hva er best?

 

Ville soleklart prøvd med dermovat først ja. Kan løse problemene det. :)

 

Da jeg fortiden er singel har jeg ikke hatt noe samleie etter noen av operasjonene mine. Men etter hva jeg har lest fra andre i forumet her, så blir de «mer» utholdne uten forhuden. Men jeg kan verken bekrefte eller avbekrefte det. 
 

Men om jeg ville hatt forhuden eller ikke, så er svaret både ja og nei. Renhold og lukt er ikke noe problem lenger. Men jeg synes alt så mye mer helhetlig ut med forhuden. 

Endret av marc_990
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest b4a4a...e4e

Hei!

Først vil jeg bare si takk til alle som har bidratt i denne tråden, masse bra informasjon som gjorde at jeg selv tok steget.

DAG 10

For 10 dager siden ble jeg operert nedentil hvor de utførte et dorsalt snitt, samt deling av frenelum siden den var for kort. Var hos kirurgen i dag for en sjekk og han sa at alt var bra og at resultatet hadde blitt fint.

Lurer på om andre har hatt tilsvarende inngrep som kan svare eller gi meg noe tips og råd?

Jeg er nå på dag 10 og det er fortsatt håvent som en "badering" hvor forhuden er vrengt med innsiden ut under glans. Det er også noe håvent under dette med en "pose" på venstre side av huden under snittet der stingene går. Vet dere når ca denne hevelsen vil gå ned? Syntes det er svært ubehagelig å gå med forhuden ut slik, spesielt mtp. jobb og studier. Kirurgen sa at når hevelsen vil gå ned kan jeg dytte forhuden tilbake over hodet - nå er dette selvsagt umulig da den er såpass blåst opp. Noen som har vært i samme situasjon og har råd om hvordan jeg kan pakke den inn? Har hørt at noen "teiper" penis opp mot magen. Kirurgen hadde ikke noe spesielt råd tilknyttet dette annet at han bare sa at hevelsen vil gå ned med tiden. Til info har en del av stingene allerede falt ut - da jeg i et desperat forsøk på å gjøre ting mer behagelig for et par dager siden rullet penis inn i gasbind - når jeg skulle ta det av fulgte selvfølgelig flere av stingene med. Kirurgen sa heller ikke at dette var noe problem eller at det hadde noe å si for resultatet.

Han anbefalte heller ingen salve e.l. Det eneste han nevnte var å skylle med vann morgen og kveld.

Anonymous poster hash: b4a4a...e4e

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ble operert i dag. Dorsalt snitt. Litt lang tekst, men dette er min opplevelse. Håper det kan bidra med å hjelpe flere til å oppsøke hjelp.

Har alltid hatt litt trang forhud og litt kort streng, men fikk den alltid bak hodet, selv i stiv tilstand. Noen ganger gjorde det litt vondt, andre ganger ikke. Etter samleie med ei som var litt for trang ble det litt for mye tøying på huden, den sprakk, og fikk et lite sår. Da begynte vanskene. Hver gang et sår gror blir huden litt trangere, og etter ca 9 måneder med jevnlige sprekker i huden ble den så trang at jeg ikke lenger klarte å trekke den bak. Bare i slapp tilstand for å vaske. 

Jeg kontaktet fastlege på nett, og fikk direkte henvisning til urolog. Fikk først tildelt time i februar 2020, men på grunn av corona ble den utsatt på ubestemt tid, helt til jeg klarte å få meg en time ved et annet behandlingssted nå den 30. november. 

Jeg la meg på operasjonsbordet og legen kom inn og tok en titt. Han mente at på grunn av alle arrdannelsene var det ingen poeng i å prøve steroidekremer. Han mente at dorsalt snitt var den beste løsningen, og at dersom det ikke var noe jeg var fornøyd med var det alltids mulig å gjøre omskjæring ved et senere tidspunkt. Jeg fikk god informasjon fra legen om hvordan dette ville fungere, og gikk med på å ta snitt. 

Sykepleieren i rommet spurte om jeg ville ha et forheng over overkroppen slik at jeg slapp å se noe. Dette takket jeg ja til, og det er jeg glad for. Han startet med å stikke bedøvelser. Litt spesielt å få stikk i det "området", men det var ikke noe problem, Etter en liten stund kom en sykepleier inn. Hun vasket og gjorde klart alt for operasjonen. Hun var kjempeflink og med praten gjorde hun hele greien litt mer komfortabelt. 

De som spør om det er fare for ereksjon på operasjonsbordet: NEI, det er en av de minst sexy situasjonene jeg har vært i, og det vet penis like godt som deg. 

Etter at bedøvelsen hadde virket en stund kom legen tilbake og dobbeltsjekket at jeg hadde nok bedøvelse. Jeg kjente litt stikking på et par områder under denne testingen, og fikk litt mer bedøvelse. Så var det klart for å begynne å skjære. Midt i operasjonen nevner lege at frenulum (strengen) er litt kort, og sier at det bedte er å kutte den, med mindre jeg hadde innvendinger. Jeg gikk med på det. I tillegg til kirurgen var det to leger til. Ei som assisterte, og ei som var der for å lære. Jeg likte at legen pratet gjennom alt som ble gjort til de andre legene. Selv om jeg ikke så noe som helst, var det litt beroligende. Ikke sikkert alle reagerer likt på det da hehe. Merket at de jobbet der nede, men ingenting var vondt eller ubehagelig.

De satt på bandasje/kompress etter operasjonen og tok ned forhenget. PÅ meg lot de forhuden ligge over hodet. Deretter dro jeg opp buksen og alle unntatt legen forlot rommet. Han forklarte hva jeg skulle gjøre og hvordan de neste dagene kunne bli. Skifte kompress ved toalettbesøk, ingen dusjing på 48 timer, ingen onanering eller samleie på 1 mnd. Han var flink og sørget for at jeg ikke hadde noen spørsmål ubesvart når jeg forlot. I tillegg fikk jeg et informasjonsskriv med meg. 

I skrivende stund er det gått ca 6-7 timer etter operasjonen og jeg har vært på do for første gang. Det ble mye blod, men tørket det vekk og satte på nytt kompress. Litt bekymringsfullt å se penis se ut som ei kjøttkake, men fikk beskjed om at det var helt normalt. Har ingen smerter foreløpig, men har fått med en bedøvende salve jeg kan bruke samt kjøpt godt med ibux. 

Min opplevelse foreløpig har vært helt grei. Jeg var ekstremt nervøs, men ble godt tatt vare på av helsepersonell og føler at jeg har fått den informasjonen jeg trenger.

Anbefaler å kontakte fastlege snarest hvis du selv har problemer. Er ikke så gøy å opereres, og regner ikke med den neste mnd kommer til å være gøy, men alternativet med plager er mye verre. 

Litt langt innlegg, men tenkte å dele opplevelsen. Syned det generelt er alt for lite informasjon om dette temaet på nett, så denne tråden var til stor hjelp og springbrettet for å få meg selv til lege. 

Takk for meg.

 

 

Endret av Anonym24år
  • Liker 2
Lenke til kommentar

OPPDATERING DAG 5

Det er nå fredag kveld, etter operasjonen på mandag. Ting har gått smertefritt for meg så langt, ingen svie eller ubehageligheter i det hele tatt. Har ikke brukt noe som helst smertestillende siden operasjonen heller.

I dag kunne jeg for første gang trekke bak forhuden, noe som vil si at hevelsen har gått betraktelig ned. Frem til nå klarte jeg bare å trekke forhuden omtrent halvveis over hodet før jeg kjente at det begynte å rive litt. Jeg lot det alltid være i frykt for å rive opp sting. Unntatt første vannlating på dag 1 har det ikke vært noe særlig med blod heller. Jeg skifter kompress/bandasje ved hvert toalettbesøk og skylder forsiktig med vann morgen og kveld, i tillegg til at jeg nå dusjer som normalt igjen bortsett fra at jeg er forsiktig med såpe. 

Er fortsatt veldig hoven, og smått bekymret fortsatt på hvordan utseende blir til slutt, men er optimistisk. Jeg kommer til å fortsette å bruke bandasje/kompress frem til all blødning/væskeutløsning stopper. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hoppeloppe skrev (På 13.10.2020 den 13.12):

Jeg er i ferd med å gjøre det. 

Må du fjerne bare det som er berørt eller alt? Måtte du gjennom haugevis av salver før du ble kalt inn til operasjon? Hvordan gikk det forresten?

Beklager svar etter lang tid, husket ikke anonymkonto detaljene og glemte litt av det, men nå driter jeg i den.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nærmer meg 1 år fra operasjon av trang forhud. Ting har blitt så mye bedre etter operasjon profesjonelt og enkelt gjennomført på offentlig sykehus. Valgte full bedøvelse, og fikk sove gjennom alt et godt valg for meg som person. Varierer garantert fra person til person, men med skrekk for sprøyter, var det greit og kun få en veneflon i armen og ikke noe mer. 

Var uheldig og trengte to operasjoner, tok en delvis omskjæring først (snitt). Dessverre resterte det, og ble så og si like trangt som det var. Ente opp med full omskjæring, det er for å si det sånn deilig og kunne gå på do uten plager. Men det er fremdeles til tider ubehagelig. Renhold er en mye enklere sak nå, jeg personlig synes også det er mindre vond lukt. Kommer vel av at man får vasket skikkelig over alt. Bedre og gjøre noe med problemet, enn og gå med plager og smerte.

____
Til deg lenger opp som spurte om man må fjerne all forhud ved Lichen Sclerosus, jeg mener og ha lest at man må fjerne alt, men jeg tør ikke og bekrefte det. 

Endret av marc_990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei! Jeg er 18 og hadde opperasjonen idag, personlig gjorde ikke det veldig vondt etter 6 bedøvelse doser rett i pikken. 

Men nå som jeg har komt hjem husker jeg at jeg skulle prøve å dra forhuden bak et par ganger til dagen. Prøvde det nå nettopp og det ene stinget løsnet. Er dette normalt eller burde jeg vær mer forsiktig? Og det gjør jo jævlig vondt å dra forhuden litt bak nå.

Hvor lang tid tar det ca før det ikke gjør vondt å dra forhuden bak?

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 5f517...496

Hei! Jeg er 30 år nå.

I 2008 hadde jeg en dorsal spalting for fimose. Har vært plaget grunnet dette av ulike årsaker. Det jeg lurer på er om det er mulig å gjøre noe med det. Jeg har jo fremdeles noe forhud igjen. Jeg klarer å trekke denne huden over penishodet i slapp tilstand, men glir bare raskt tilbake. Det jeg vil og ønsker er om det var mulig å stramme det til noe på et vis. Slik at huden alltid vil ligge over å beskytte penishodet i slapp tilstand. Takk

Anonymous poster hash: 5f517...496

Lenke til kommentar
Anonym24år skrev (På 5.12.2020 den 0.02):

OPPDATERING DAG 5

Det er nå fredag kveld, etter operasjonen på mandag. Ting har gått smertefritt for meg så langt, ingen svie eller ubehageligheter i det hele tatt. Har ikke brukt noe som helst smertestillende siden operasjonen heller.

I dag kunne jeg for første gang trekke bak forhuden, noe som vil si at hevelsen har gått betraktelig ned. Frem til nå klarte jeg bare å trekke forhuden omtrent halvveis over hodet før jeg kjente at det begynte å rive litt. Jeg lot det alltid være i frykt for å rive opp sting. Unntatt første vannlating på dag 1 har det ikke vært noe særlig med blod heller. Jeg skifter kompress/bandasje ved hvert toalettbesøk og skylder forsiktig med vann morgen og kveld, i tillegg til at jeg nå dusjer som normalt igjen bortsett fra at jeg er forsiktig med såpe. 

Er fortsatt veldig hoven, og smått bekymret fortsatt på hvordan utseende blir til slutt, men er optimistisk. Jeg kommer til å fortsette å bruke bandasje/kompress frem til all blødning/væskeutløsning stopper. 

Hvordan gikk det videre da?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I går ble jeg operert for trang forhud. Skulle i utgangspunktet bare snitte, men han konkluderte med å gjøre en halv omskjæring, altså ikke ta hele forhuden - da dette ville gi bedre resultat i mitt tilfelle. Dagen derpå har gått fint - forhuden er veldig hoven og det kan til tider være vondt å gå på do, da urin finner veien til stingene (som ligger under forhuden). Har vansker med å dra forhud tilbake for å påføre rensekrem på sting - så håper det vil la seg gjøre på sikt. 

Noen andre som vil gi sine erfaringer med renhold de første dagene etter operasjon? Jeg får liksom ikke kommet til under forhuden, der stingene er - på grunn av opphovningen. 

Ellers vil jeg anbefale denne operasjonen til alle som vurderer det! :)

Lenke til kommentar
Shade skrev (14 timer siden):

I går ble jeg operert for trang forhud. Skulle i utgangspunktet bare snitte, men han konkluderte med å gjøre en halv omskjæring, altså ikke ta hele forhuden - da dette ville gi bedre resultat i mitt tilfelle. Dagen derpå har gått fint - forhuden er veldig hoven og det kan til tider være vondt å gå på do, da urin finner veien til stingene (som ligger under forhuden). Har vansker med å dra forhud tilbake for å påføre rensekrem på sting - så håper det vil la seg gjøre på sikt. 

Noen andre som vil gi sine erfaringer med renhold de første dagene etter operasjon? Jeg får liksom ikke kommet til under forhuden, der stingene er - på grunn av opphovningen. 

Ellers vil jeg anbefale denne operasjonen til alle som vurderer det! :)

Gjorde omtrent det samme som deg i Februar i fjor. Hadde samme svie som deg de første dagene siden som du sa urin kan komme seg til stingene. Renhold gikk greit, men jeg måtte senere samme år tilbake og ta en full omskjæring siden det ble trangt igjen veldig fort. Sånt som skjedde på noen som kirurgen selv sa. I dag har jeg det veldig fint, selvom det til tider er litt ubehagelig. 

Satser på at det blir enklere og trekke tilbake forhud for å smøre på rensekrem når hevelsen går litt mer ned for deg. :) 
 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...