Gå til innhold

Kritikk på nye bilder


sparks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På en måte er det "snodig", litt feil liksom, å se denne typen motiver med så liten dybdeskarphet - men det er noe tiltalende med det likevel, som jeg ikke klarer å sette fingeren på.. Kanskje det bare er det at de bryter med "reglene".  :ermm:

8459668[/snapback]

Fair enough, men dog har han klart det bedre på blant annet dette bildet..

 

EDIT: Ser at du har fjernet Exifen fra bildene dine. Hvorfor det? Kan du poste Exifen, kanskje?

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Poenget er jo at jeg vil blende ut bakgrunnen. Jeg er faktisk bevisst på hva jeg gjør når jeg tar bilder :) Vil ha forgrunnen i fokus :)

8464088[/snapback]

Greit nok at du vil ha forgrunnen i fokus, og det får du også med blendertall 11..

 

Jeg har aldri sagt at du ikke er bevisst på hva du gjør når du tar bilde, hvor har du det fra? Du ber om kritikk, og jeg vurderer bildene dine etter hvordan jeg ville gjort det, og gir kritikk deretter.. Og likevel går du til motangrep og forteller meg at du har gjort det bevisst. Jeg forstår jo såpass, og skjønner at det ofte et greit med lite dybdeskarphet for å fremheve en fokusert forgrunn, men når bakgrunnen blir så lite skarp at den, ene og alene, ødelegger et i første omgang fantastisk bilde, bør man kanskje ta seg til motmæle og roe blenderen ned litt.

 

Igjen, dette er min subjektive mening, og jeg har ikke sagt at du skal gjøre det på den måten jeg mener er best, men ikke kom her og si at jeg ikke kan ha mine egne meninger om ting du faktisk har bedt om min kommentar på.

 

Punktum.

Lenke til kommentar

Var overhodet ikke meningen å komme med et motangrep, beklager om det ble oppfattet sånn, men ville bare forklare at jeg har gjort det bevisst! Og jeg takker for kritikken, for det er klart ting kan gjøres annerledes enn hva jeg kanskje der og da syntes var spennende!

 

Skal så absolutt ta med meg det du har sagt videre! Men jeg har da aldri sagt at du ikke kan ha egne meninger.

 

.. Punktum?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...