Gå til innhold

Omtale av Guitar Hero II (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er genialt, men jeg greier bare ikke woman av wolfmother på hard! xD Den er helt klikk

8436400[/snapback]

 

 

Vent til du kommer til Freya på expert, det var den sangen jeg slet lengst med.. Det monotome partiet i midten er sykt slitsomt å spille mange ganger etter hverandre. Free Bird klarte jeg faktisk på første forsøk, men siden det har jeg kommet meg igjennom èn stakkarslig gang.. Jordan er den eneste jeg ikke klarer så langt. Fy faen for en jævlig sang

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Å vurdere å gå ut med 7-800kr igjen for GH2 på 360 om man har PS2-versjonen er vel litt hardt å ta i, men enig at 360-versjonen er bedre. :)

8436023[/snapback]

 

Er det? :whistle: Vet iallefall at jeg ikke angrer på kjøpet nå heller.. :tease:

og, veldig enig med deg der demeyfint! Haater Freya! Har ikke klart six på 360 versjonen enda, men har kommet gjennom den på PS2.. :) Så, burde vel være muligheter for at jeg klarer den om jeg prøver hardt.. :) Jordan er igjen helt umulig.. Kom til rundt 60% eller noe, var egentlig godt fornøyd.. :p

 

Edit: Nesten så jeg vil spørre anmelder om hvorfor det ikke er en 10'er.. Det er iallefall det hos meg! :w00t:

Endret av Sigurd_m
Lenke til kommentar

Jepp, dette er det morsomste spillet til Xbox 360 til dags dato. Når jeg skulle spille Free Bird var jeg bekymra, Hangar 18 var sykt vanskelig og alle Face-Melters hadde jeg ganske store problemer med (etter to dager). Når man får til de raskeste partiene føler man seg som en rockestjerne. Det heftigste jeg har gjort.

 

Spiller forøvrig på Medium, har prøvd litt på Hard, men Woman er helt klin umulig, kommer til rundt 50% så begynner det "shredde"-greia.

 

GHII EIER!

Lenke til kommentar

På hard må du kunne hammer ons and pull offs eller så blir det helt umulig, men det er lettere sagt en gjort! ;) btw, klarte woman tidligere idag! :D Tenkte taktisk, sparte star power til de tøffe delene av sangen sånn at jeg kunne komme meg til del 3 av playlista :D

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Å vurdere å gå ut med 7-800kr igjen for GH2 på 360 om man har PS2-versjonen er vel litt hardt å ta i, men enig at 360-versjonen er bedre. :)

8436023[/snapback]

 

Er det? :whistle: Vet iallefall at jeg ikke angrer på kjøpet nå heller.. :tease:

og, veldig enig med deg der demeyfint! Haater Freya! Har ikke klart six på 360 versjonen enda, men har kommet gjennom den på PS2.. :) Så, burde vel være muligheter for at jeg klarer den om jeg prøver hardt.. :) Jordan er igjen helt umulig.. Kom til rundt 60% eller noe, var egentlig godt fornøyd.. :p

 

Edit: Nesten så jeg vil spørre anmelder om hvorfor det ikke er en 10'er.. Det er iallefall det hos meg! :w00t:

8437060[/snapback]

 

 

Har klart rundt 70% jeg også, men "dør" alltid rett før det lette partiet etter den første soloen. Eneste grunnen til at anmelder ikke gir spillet en 10`er, er vel at han ikke har spilt spillet på vorspiel

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Edit: Nesten så jeg vil spørre anmelder om hvorfor det ikke er en 10'er.. Det er iallefall det hos meg!  :w00t:

8437060[/snapback]

 

Det taper tieren først og fremst på grunn av at "oomph"-faktoren Guitar Hero hadde i sin spede barndom er borte. Dette kommer jo selvfølgelig som en naturlig konsekvens av at mange av oss har spilt nettopp GH II og det første spillet tidligere. :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
Forsto hammer-ons og pull-offs i treningsmodusen, men klarer det rett og slett ikke i de ordentlige sangene på medium. Noen tips til gode teknikker? :p

8443806[/snapback]

Om jeg ikke tar heeeelt feil, finnes det ikke noter som kan hamres eller dras av på medium. Du ser at notene flest har en sort sirkel på toppen, kun notene uten denne sirkelen kan hamres eller dras av.

 

Edit:

Kunne sjekket saken for å være sikker, men gitaren min tok kvelden for et par dager siden, og ble levert tilbake til Expert, som dessverre ikke hadde flere eksemplarer igjen av spillet.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...