Gå til innhold

gforce 8800 hyperclocked (3 stykker)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke ha SLI.

8429927[/snapback]

 

Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort.

Lenke til kommentar

Skal ikke ha SLI.

8429927[/snapback]

 

Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort.

8430006[/snapback]

 

I verste fall slenger jeg 2 av 8800 over i en annen PC og kj0rer de i SLI.

Lenke til kommentar

Skal ikke ha SLI.

8429927[/snapback]

 

Tror ikke dette er et veldig bra oppsett. Du vil selvfølgelig få fordelt windows-desktopen over alle skjermene (det ordner windows for deg, ved å fordele arbeidsarealet på alle tre skjermkortene). Men litt av poenget med å bruke 8800-kort er vel at du skal ha bra 3d-ytelse også, og der vil kun et kort (og kun en skjerm) kunne brukes. Direct3D klarer ikke å fordele arbeid på flere skjermkort...til det trengs f.eks SLI.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil kunne du fått samme effekt med kun ett 8800-kort, og et par mye billigere kort.

8430006[/snapback]

 

Det kunne han ikke, pga. da måtte det ene gode kortet ventet på de to dårlige kortene som skulle rendere hver sin frame. Derfor er det lurt at han kjøpte 3x gode kort hvis han skal spille etc. Jeg vet ikke om det er mye spill osv. som faktisk støtter dette osv. Men så veldig spennende!

 

Du må komme tilbake med litt oppdateringer om hvordan det går ;)

 

Uansett, er den skjermen der en realitet? I så fall, gi oss noen linker! Den så utrolig fet ut! :p

Lenke til kommentar

 

Det kunne han ikke, pga. da måtte det ene gode kortet ventet på de to dårlige kortene som skulle rendere hver sin frame. Derfor er det lurt at han kjøpte 3x gode kort hvis han skal spille etc. Jeg vet ikke om det er mye spill osv. som faktisk støtter dette osv. Men så veldig spennende!

 

Poenget er at det ikke GÅR an å spille med tre kort i non-SLI. Bare et av dem kan benyttes, og de to andre (og skjermene som er tilkoblet dem) er passive.

Ingen spill støtter uavhengig rendering på flere grafikk-kort samtidig.

Lenke til kommentar

ooohh, Asus hovedkort?

 

den skjermen står sikkert med bitte liten skrift ett eller anet sted at den bare er testet på Matrox Parhelia...........

 

du får iallefall ha lykke til :-)

 

kjøre dette i SLI og benche det hadde vert heftig tror jeg, om drivera støtter det, men mistenker at hovedkortet offisielt bare støtter dAAmit's Crossfire.

Lenke til kommentar
rik onkel i amerika lr?? :ohmy:

30000 i sjerm .. jaja... skal det hver så skal det hver!! :thumbup:

trix om det blir varmt er å feste en vifta bak pc som suger ut og krysser kjøleribbene..forsterker bare de viftene som er der frafør..!

8432102[/snapback]

 

Casen har en stor vifte over gfx kortene som suger luften rett ut. Tror gjerne det skal funke, holder paa flytte inn i ny leilighet og har ingenting her saa faar ikke testet noe til jeg faar skjermene paa tirsdag.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...