Flamme73 Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 i 2008-2009 skal vist enda et nytt SW spill komme. tittelen er Star Wars Battlefront III/Knights and lords Det skal vist være så bra at mange tror på sukkse. Spillet handler om en blanding av Star Wars BF I og II men også litt av Jedi Knights serien. Jeg så en liste over mulige nye karakterer. Her er de: : Saeese Tiin : Plo Koon : Kit Fisto : Agen Kolar : Asjaj Ventress : Darth Nithogus : Gui Gon Jinn Det skulle være antagelig vis alle. Det skal vist også være et nytt mode som heter Clone Wars mode og Jedi mode :!: Problemet er at det vil kun gå på noen windows programmer og antagleig kommer vel kun til nye gen. konsoller si ifra hvis noen hører noe mer om spillet. Ps: Når kommer KotOR 3 om det kommer
Mr.SS Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Hørtes meget, meget interessant ut min venn. KILDE?
Flamme73 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Av en venn som har funnet det på en side som det går an og downloade mange ting til SWBF II
Flamme73 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Skrevet 19. april 2007 Han kan godt ha ljugt til meg og derfor skulle jeg se om noen flere hadde hørt om det min venn! så der har du svaret ditt mr.SS
Amored Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Du har ikke lyst til å komme med en internettside da? Du kan jo bare spørre vennen din om HVOR han leste det. Uansett, så er faktisk det sant at SWBF3 kommer. Men om innholdet er slik du sier, er det ingen som vet enda.
Flamme73 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Skrevet 20. april 2007 Ja jeg skal spørre han om han vet det. Men prøv og google etter en nettside da
Dusken Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Dette virker litt lite trolig. Gui Gon Jinn? Det navnet minner meg om noe. Håper på en ordentlig kilde om dette.
Mr.SS Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Håper ihvertfall at de gjør jediene MYE mer gjennomførte enn battlefront II.
Are.......... Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Qui Gon Jin er masteren til Obi Wan Kenobi. Drept på film nr 1
Sollid Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Mener jeg leste i Gamereactor at Battlefront III var annonsert. Mente at utviklerne av Timsplitters serien hadde fått i jobb og utvikle det. Tror det blir mange personer fra Republic: Clone Wars Tegneserien med i spillet.
Sollid Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Håper ihvertfall at de gjør jediene MYE mer gjennomførte enn battlefront II. 8430820[/snapback] Ja ble så skuffet over Battlefront II at jeg byttet inn spillet før 10-dagers angrefristen gikk ut.
Flamme73 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Mener jeg leste i Gamereactor at Battlefront III var annonsert.Mente at utviklerne av Timsplitters serien hadde fått i jobb og utvikle det. Tror det blir mange personer fra Republic: Clone Wars Tegneserien med i spillet. 8431936[/snapback] Jeg syns han sa at han hadde lest at det kom et eget Clone wars mode som antagelig må ha tidslinja i klonekrigene mellom episode III og IV. Der kan det godt hende at vi får et litt mer innblikk i krigene på planetene mustafar, utapu osv.................
Flamme73 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Skrevet 21. april 2007 Klonekrigenene slutter vel i Episode III ? 8437344[/snapback] Sorry mente II og III
Barista Bob Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Jeg syns det hadde vært tøft med mer fra Expanded Universe etter Return of the Jedi. Kanskje med Yuuzhan Vong.
Flamme73 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Skrevet 4. mai 2007 Det er kommet opp en ny liten mod fra SWBF III inn i modbk. den skal vist gå an og laste ned til SWBFII PC version
anehelene Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Ahh som vi venter til slutten av sommeren. håper virkelig de klarer å bli ferdige til da. Vi savner SWG! egentlig ett fett for meg om det er pre cu eller cu, bare det ikke er NGE måtte de som fant på nge brenne. nuvel, jeg er gjerne med på en norsk guild om dere er hypp på ei danse/image designer twi'lek dame kanskje kommer det en teras kasi/doc med og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå