Gå til innhold

Din 24 favoritt som ikke er Jack Bauer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Curtis Manning er en av mine favoritter. Det er imidlertid vanskelig å velge. Ville også sagt Palmer, men er på en måte ikke i samme kategori.

Av badguys må det vel bli Tony i sesong 7. Christopher Henderson var også en av de mer interresante.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah synes ikke Logan var så faovrittkarakter, grei karakter men alikevel ikke noe særlig å skryte av egentlig vil jeg si.

President Logan garantert.

En av beste skuespillerne på serien garantert.

:ermm:

Skrevet (endret)

Har ikke sett hele sesong 4 og 5 nå før påske, så meninger har blitt endret. Det er vel forstårlig? Missa noen knakende gode episoder med Pierce og Logan i midten av sesong 5 blant annet.

EDIT: Når jeg tenker over det var det Curtis jeg sa jeg ikke likte. Eller skulle si, hvor jeg skrev Logan skjønner jeg ikke. :hmm:

Endret av Mahavishnu
  • 3 måneder senere...
Skrevet

cole,tony,palmer,curtis,chloe,bill,mason,pierce og ikke minst Omar

(egentlig så er måten mange av disse døde på som gjør at jeg sitter igjen med ett godt minne om dem)

Badguys da blir det logan,saunders,marwan og samir(at han gjorde det han gjorde var sykt var sikker på det aldri skulle skje ^^)

• 2 uker senere...
Skrevet

Aaron Pierce (Kongen)

Stephen Saunders (Digga hvordan han hadde full kontroll over alle)

Curtis Manning

Chloe (Hun er rå. Spesielt blikket hennes når hun kverka han ene fyren ute i felten. Epic moment)

David Palmer

+++

• 2 uker senere...
Skrevet

Aaron Pierce er definitivt en av mine favoritter, han er den som er mest mann i 24 (Utenom Jack såklart), Tony, Bill, Chloe og Edgar Stiles er og store favoritter :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Av bad-ass folkene er det vel Nina Myers som jeg tror lurte alle trill rundt. En utrolig bra karakter og skuespilleren spiller det helt ut :thumbup:

Av de gode er det vel Tony Almeida, Chloe O'Brian & David Palmer :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Overraska over at Tony er så populær. Han var for min del det største irritasjonsmomentet i serien ved siden av Kim.

On Topic:

Good guy

David Palmer

Bill Buchanan

Chloe

Aaron Pierce

Bad guy

President Logan

Nina Meyers

Skrevet

Sesong 1: Ira Gaines

Sesong 2: George Mason

Sesong 3: Stephen Saunders

Sesong 4: James Heller

Sesong 5: Charles Logan

Sesong 6: Bill Buchanan

Sesong 7: Tony Almeida

Sesong 8: Charles Logan

Ærespris: David Palmer

Skrevet

Av bad guys må jeg nevne en som ser ut til å ha blitt glemt her:

Christopher Henderson. Kjenner Jack inn og ut fra før, lar kona si bli skutt, dreper(på den tiden) Tony og er generelt veldig lur og utspekulert. Alt er skikkelig uggent med han! Komplett bad guy spør du meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...