Gå til innhold

The Simpsons 20 år i dag 19/4 - 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så vanskedlig å finne et punkt eller ting som er bedre enn alt det andre, for det har vært så utrolig mye bra :love:

 

Uansett, så vil jeg heller la det leve videre i så mange år som mulig, og si at mine toppunkt innen serien har skjedd i sesong 2-12 (sånn ca.) De var de aller beste episodene :love:

 

GRATULERER MED DAGEN THE SIMPSONS

Lenke til kommentar

Høydaren for min del er den hvor Homer spiser ei bøtte med Jalapenos eller noe annen eksotisk krydder og får hallis resten av episoden.

 

Episodene som fokuserer rundt Lisa eller Bart synes jeg som oftest er ganske middelmådige. Homer, Mr. Burns, comic book nerd etc. synes jeg alltid er morsomme.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar

hehe er bra gjort å være still on air etter 20 år ja :)

ser ikke så mye simpsons ser det av og til om det tilfeldigvis er på tv'en når jeg sitter der men ikke ellers :p

 

er veldig stor 24 fan tho så har bestemt meg for å følge usa sitt sendeskjema og se en episode den 20 may :) da er kiefer sutherland med :D episoden heter 24 minutes hehehe

 

On May 20th, The Simpsons will be featuring the voices of Kiefer and Mary Lynn Rajskub (Chloe) in a 24 spoof. The Simpsons air Sundays 8/7c on Fox.

Lenke til kommentar

Grattis simpsons! Føler at Simpsons har vært der hele livet mitt =) Fra jeg var liten og ikke skjønte en dritt, helt til jeg skjønte litt men ledde av de dumme tingene, og til nå, da jeg forstår den geniale satiren og humoren i de eldre episodene. Håper da at Simpsons slutter i sin 20.ende sesong, et fint og rundt tall og da går TS ned i historien som en legende! Og så forhåpentligvis får Groening FOX til å ta opp Futurama i fem sesonger til, slik at vi ikke helt mister den esensensen som simpsons hadde!

 

Er veldig trøtt nå, men ønsker Simpsons en god bursdag!

Lenke til kommentar
Og så forhåpentligvis får Groening FOX til å ta opp Futurama i fem sesonger til, slik at vi ikke helt mister den esensensen som simpsons hadde!

 

Er veldig trøtt nå, men ønsker Simpsons en god bursdag!

8418510[/snapback]

Foreslår at vi lar Matt og David (X/S) Cohen bli ferdig med de filmene og sesongene med Futurama de allerede er i gang med. blir det en hit igjen er det jo en fare for at det vil fortsette. :)

Lenke til kommentar

La oss håpe det, men etter at Futurama teamet splittet opp i 2002/3 lurer jeg på hvordan man skal gjennskape den gamle stemningen/humoren. Vi ser jo at Family Guy fikk et comeback der de viste at de bare var en skygge av sitt tiligere selv, kommer uansett til å kjøpe alt av nytt Futurama/Simpsons dvd/film bokser i fremtiden =)

 

Anbefaler alle som har Simpsons DVD'er, om å se på "Commentary" tracks, her får du vite morsome historier om episodene, og alle referanser osv. osv. Veldig underholdende stoff!

 

 

PS; Merket mange skrivefeil nå, men jeg orker ikke å rydde opp i dem =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...