Gå til innhold

USB 2.0 på MSI S260


Gisse

Anbefalte innlegg

Har en MSI S260 som jeg ikke får USB 2.0 til å fungere på..

 

Dvs når jeg kobler til USB 2.0 enheter får jeg medling om at disse kan yte bedre med USB 2.0

 

Noen som vet råd....?

Har installert chipset driverne og finner ikke noen valgmuligheter for dette i bios

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Får fortsatt ikke USB 2.0 til tross for ny instalasjon av XP med alt av oppdateringer. Lastet ned et prog (DriverMax) som tilsier at driverne er gamle

 

Universal seriell busskontroller

 

Driver Your ver Latest ver

Intel® 82801FB/FBM USB Universal Host Controller - 2658 6.0.0.1011 8.2.0.1008

 

Men finner ingen steder jeg får lastet ned versjon 8.2.0.1008

 

Samme med den innebyggede kortleseren der nye drivere vistnok skal gi støtte for kort over 2GB

 

Noen som vet råd? Det står at dataen skal ha USB 2.0 porter.

Lenke til kommentar

Skjedde det samma med min s260, samma hvilken driverversion eller os eller sp2 etc jeg innstallerte ville de ikke fungere i usb2.0 hastighet. Sendte inn pcen etter at ladekontakta røk, fikk bytta hk på garanti, og nå funker usb2.0 og. Eneste jeg ikke forsøkte var vel å flashe bios. Tror ikke jeg prøvde det da, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når mine usb porter ikke lenger ville fungere i usb 2.0 modus, så jeg at jeg manglet "Intel 8280 1FB/FBM USB2 Enhanced Host Controller - 265C" under usb kontrollere i enhetsbehandling, sjekk om den er der. Den var for meg håpløst å få installert igjen samme hva jeg prøvde, inkludert manuel redigering av .inf filene og manuell kopiering av driverfiler uten hell. Virket som om kontrolleren hadde forsvunnet fysisk :roll: .

Se på vedlagt bilde.

 

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...