Gavekort Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg hører så mye om de beste spillene folk har prøvd, og vil vite det omvendte! *det skal være kun spill som du betaler for *prøv å ikke post et spill flere ganger *bør helst være noe folk har hørt om *skriv pris, hvorfor og gjerne en kort artikkel (Si fra hvis det finnes en slik post o.l) ------------------------------------------------------------------------------------------------ Jeg kan si at det værste spille jeg har prøvd er "Nosferatu-The Wrath of Malachi" betalte heldigvis bare 25kr for det! Endret 11. april 2007 av Bob_mafia
Bozzeye Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Might and Magic Husker ikkje kor mykje eg betalte, men det er det verste spelet eg nokon gong har spelt. Spelte i ein time (max 2!) so kom eg ikkje videre. Det var et slott som det var fiender som drepte meg med ein gong. Edit: Det var Might and Magic IX Endret 11. april 2007 av Kiwien6
akristina92 Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nexus eller noe. Ble faktisk kvalm av å spille det. :!:
MrL Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Fotball manager! (Alle sammen) Er et dødskjedlig spill, alt er jo bare tekst! Skal man se en kamp, er det sånne små rundinger som spiller ball til hverandre. Har aldri vært borti et mer tragisk spill Endret 11. april 2007 av Andreas045
DNA Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Might and MagicHusker ikkje kor mykje eg betalte, men det er det verste spelet eg nokon gong har spelt. Spelte i ein time (max 2!) so kom eg ikkje videre. Det var et slott som det var fiender som drepte meg med ein gong. 8361914[/snapback] Synes også spillet sugde, spillte det sammen med en kompis da jeg overnattes (hadde akurat kjøpt spillet). Dårlig visning av hvor du skulle gå og man blir drept med en gang. Forferdelig dårlig spill... Tror jeg spillte samme spill som deg, var et slott og husker det var et stygt skelleton utenfor som summonet andre skelleton. Endret 11. april 2007 av DNA
benyeah Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Fotball manager! (Alle sammen) Er et dødskjedlig spill, alt er jo bare tekst! Skal man se en kamp, er det sånne små rundinger som spiller ball til hverandre. Har aldri vært borti et mer tragisk spill 8362006[/snapback] FM-serien er faktisk et av de mest kritikerroste og populære spillene på markedet, så det har nok mer med din interesse for å være manager for en klubb. Men hvis man først ikke liker sånne spill, så skjønner jeg at de blir superkjedelige.
dannad Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Sonic Heroes. Kjøpte det til Playstation 2 for noen år siden for 599,- Jeg angrer bittert på kjøpet, spillet var no dritt og jeg spilte det i ca 2 timer så havnet det nederst i hylla.
tankbug Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) som liten kjøpte jeg spillet Maelstrom. Jeg kunne ikke engelsk på den tiden, og det var altfor avansert. Jeg så bakpå at det var en kar som skjøt med en slags laserpistol, så jeg håper jo seff på at det var et action-spill. Det var sikkert et bra spill, men det er den største skuffelsen jeg kan huske. Andre spill jeg har synets vært skikkelig dritt: Tekken (treg slossing, og jeg har ikke tålmodighet til å pugge combo'er) Star Wars: Galactic battlegrounds (age of empires II med nye units, dårlige mekka) omtrent alle mods til UT og HL (halvgjorte, unbalanserte,poengløse, bugga) Dune (hadde allerede spilt dune 2000 først, så det var ikke noe ved det spillet jeg kunne sette pris på) Jill of the jungle (latterlig tregt og hakkete) Har prøvd noen av de spillene de "anbefaler" på somethingawful.com, det er som oftest veldig bra greier edit: Hadde et spill for Atari XE som het bomb boom eller noe crap. Det stinka skikkelig og kosta flere hundre kroner. De beste spillene for Atari XE som jeg hadde var River Raid og Karateka Endret 11. april 2007 av tankbug
Pazleet Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 18 Wheels of Steel må være noe av det dårligste jeg har. Betalte vel 15 $ eller noe sånt. Det virket litt interessant i starten, med viste seg å være dødskjedelig. NHL 07 til 360 kommer også høyt på listen. Betalte 499,- Eneste som er bra er grafikken og straffekonken. Har spilt masse NHL 2003 på xbox og alle de andre på data. Det var det andre 360-spillet jeg kjøpte. Trodde det nye kontrollsystemet skulle være fantastisk, men dessverre sugde det max. I tillegg til at det lagget på live...
MrL Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Fotball manager! (Alle sammen) Er et dødskjedlig spill, alt er jo bare tekst! Skal man se en kamp, er det sånne små rundinger som spiller ball til hverandre. Har aldri vært borti et mer tragisk spill 8362006[/snapback] FM-serien er faktisk et av de mest kritikerroste og populære spillene på markedet, så det har nok mer med din interesse for å være manager for en klubb. Men hvis man først ikke liker sånne spill, så skjønner jeg at de blir superkjedelige. 8362281[/snapback] Ja vet. Men synes ikke spill blir no kult hvis det bare er tekst, spiller heller da den fotball mangaer modusen på Fifa.
Windoge Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Det er ikke de værste spillene jeg har prøvd, men er det andre som synes Diablo serien er utrolig kjedelig?
johnohod Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) PGR3 Kjøpte det vel for rundt 400. Såg lovande ut, men det var rett og slett ingen delar av spillet som fenga. Eg liker nesten alle typer bilspill, men dette var elendige saker! ----- OOPS, såg akkurat at dette var en tråd ang pc-spill. Beklager. Endret 11. april 2007 av johnohod
Lakus Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Tropico War of the Rings suck bigtime too! Endret 11. april 2007 av Lakus
cfs Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) NFS underground Likte spillet i begynnelsen. Men så tenkte jeg en liten stund over spillet og fant ut av at det var bajs. Ga vel rundt 400 kr for det Det er sikkert ikke det værste spillet jeg har prøvd, men siden du spurte om kjøpte spill. jeg er en ekspirat.... Endret 11. april 2007 av cfs
xD^^ Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Time Crisis til PlayStation er det dårligste spillet jeg noen gang har kjøpt. Makan til kjedelig og ensformig spill. Litt sånn betalingsautomatspill-aktig.
Fanta4free Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 mtv celebirety deathmatch til ps2, runda det på en time og da var det tilbake på eb games med det, kjek den dealen der. aldrig mer skal jeg spille det ass
-sparks- Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 half life 2. helt tragisk spill, dårlig og kjedelig.
Lakus Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 half life 2. helt tragisk spill, dårlig og kjedelig. Må se meg enig når jeg tenker meg om... det var faktisk dørk kjedelig!
Articfare Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Fint med fulltnavn i spillene dere har spilt . Grunnen til at jeg nedlaster, som jeg sikkert har sagt 459 ganger til nå, er at jeg nedlaster spilla før jeg så prøver de etterpå med MultiPlayer, som f.eks Silent Hunter 3. Nå har jeg kjøpt både Medieval 2 Total War og Armed Assault, som jeg liker veldig godt . Men av de som jeg "hater"... da må jeg tenkte litt . Jo, Medieval Total war var et ganske skuffende spill, husker jeg. Jeg så for med Middelalderen med samme grafikk som Rome hadde. Jeg var i oslo og betalte 200,- og hadde skyhøye forventninger, men istedenfor traff jeg en vegg i hundre :/. Litt kjipt i og med at jeg ikke kunne bytte.
Tordenflesk Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=725864&hl= Tittel: Spice Girls til PS1 Hvorfor:Det sier vel egentlig seg selv, men jeg skal utdype litt: 1: Det var plankekjøring, du blir fortalt hele veien gjennom spille akkurat hvilken knapp du skal trykke på til enhver tid, og møter absolutt ingen utfordringer utenom litt DDR-opplegg som selv apekatten Julius hadde greid uten store problemer. 2: Alt for kort. Kjedet meg en dag, og spilte igjennom det på omtrent 3-5 min. 3: Fullpris for innhold tilsvarende 1/10 av det en PS1-demo inneholdt back in the day? nei takk du. Syns søstera mi ble lurt der ja. Jeg er glad plata ble "borte" når vi flytta. Noen ganger er det greit med flytte-selskap som tar seg litt "friheter"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå