Flamme73 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Jeg har 2 spill SW battlefront og SW battlefront II der man kan spille på nettet. de er til ps2 og jeg kjøpte en nettverkskabel som det skal gå an og plugge inn i playstationen min. jeg plugget den inn i ADSL boksen min men på min ps2 modell SCHP-50004 er det ikke noe sted og sette kabelen. jeg vil så gjerne spille på nettet men når det ikke går må jeg spørre om hjelp Da jeg trodde jeg hadde løsningen med og registrere meg manuelt på siden www.ps2registrasjon.net viste det seg at jeg ikke hadde en kode jeg trengte for å registrere meg Vis noen vet noe om dette så svar på spørsmålet please. Si ifra hvor jeg skal sette kabelen eller si ifra om det er noe jeg må kjøpe for å kunne spille på nettet med ps2. Håper du vet det
.tomf Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Er det ikke slik at man må kjøpe seg tilleggsutstyr i form av en liten boks som man kan sette nettverkskabelen i? Mener å huske at de solgte noe sånt, men er ikke sikker.
KristianF Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Har du den gamle type PS2 (den store), så må du kjøpe en ekstra ting for å få nettverk. Har du den nye typen (slim), så skal den ha nettverkskort i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå