Gå til innhold

Den lille Biketrial tråden ^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ensomt uten en biketrial tråd her på forumet så jeg lalgde en ;D

Her diskuteres alt innen biketrial

:thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trial er ei sykkelgrein der målet – i konkurransar – er å kome seg over/forbi forskjellige hinder. Det kan vere alt frå naturlege hinder som steinrøyser, til menneskeskapte hinder som pallestablar.

Ein kan få trialsyklar med 20-tommers hjul (same diameter som på BMX-ar) eller med 26-tommers hjul (som dei fleste vanlege syklar).

Sjå Wikipedia og videoar som desse, med Ryan Leech.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Trial bike er nokk det jeg driver mest med på fritida, jeg er ikke med i noen klubb, har heller ingen venner som befinner seg på samme nivå som meg, så jeg trøster meg med å se på bike trial filmer;)

Kjører med en GT Ruckus, men er ute etter ny sykkel, da den jeg har er for tung..

Det skulle vert flere klubber rundt om i Norge, folk vet ikke om sporten..

Skrevet

hmm. Det er vanskelig og forklare, men jeg er nokk ganske flink, nettop vert ute å hoppet hit og dit med sykkelen igjen, så her sitter jeg med gnagsår i begge håndflatene:S

Bor i Trøndelag..

Skrevet

kult, ikke så flink her :p men hadde vært tøft om denne tråden ble større så sporten fikk litt PR. Kanskje legge ut noen filmer ellerno vis folk vil vite hva Biketrial er?

Skrevet

Til de som ikke helt hvet hva bike trial er, ta en titt på filmene..

Til de som er intriserte, det er slik jeg prøve å gjøre, klarer endel.. Men har desverre en litt upassende sykkel, da det er en Dirt Bike, ikke en trial sykkel..

Skrevet
Ganke flink du, men filmen var bare idiotisk med den musikken du hadde lakt på;)

Hvilken sykkel bruker du?

8814520[/snapback]

Musikken brukte jeg bare for morro...

Har en monty 219 magura db 06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...