Gå til innhold

Saksøker for villedende markedsføring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er slike ting som gjør at jeg hater USA og alle som bor der..

 

Blir rett og slett oppgitt over at det er de som er den største supermakten i verden

8312769[/snapback]

Min holdning er at vi må respektere at man i USA og forsåvidt de andre koloniene har utviklet en egen kultur som ser ut til å fungere glimrende for dem. De har sosiale forskjeller som er større enn de vi i dag har i Europa, men synet på dette er helt anderledes der her. Vi må også huske at mediene i Europa har ett annet fokus i USA, dvs våre meninger er sterkt farget av dette, problemet er å vite som er sannheten og ikke innbille seg at vår versjon nødvendigvis er den riktige.

 

De er vel strengt tatt eneste supermakt og jeg tror når alt kommer til at vi skal være glad for de er eneste supermakt og ikke Russland eller Kina. Fordelen med amerikanerne er at de er rimelig forutsigbare, noe som neppe kan sies om russerne og tildels kineserne. EU kommer nok til å bygge seg opp som en motpol, men interne stridigheter må løses og politikken i de forskjellige landene må samkjøres enda mer.

Lenke til kommentar
Å, så du viste at USA skulle starte en krig i hele MidtØsten? Og dette dekket med "kamp mot terror, diktatur, Kamp For Demokratiet og bla bla bla... Dette så jeg komme LENGE !! NOT

8318149[/snapback]

Øh, invasjonen av Irak kom da ikke som noen bombe(USA har vel surmulet siden den første krigen i Irak ble stoppet) og hvertfall ikke etter 9/11? Og de har heller ikke startet krig i hele midtøsten. Den hadde ett forløp på flere år, den eneste overraskelsen var at den ikke kom tidligere. Mulig det ikke var verdens beste ide, men hva var alternativet? Skal man ha noen mening om dette, så må man si hva alternativet var, skulle man bare latt Saddam sitte? Det er enkelt å være kjepphøy for oss som ikke har peiling på hva det er å bli undertrykt av en slik person, men faktum er at majoriteten(som ble undertrykket) av befolkningen i Irak er glade for at Saddam er borte. Tror det er viktig å ha ett litt mer nyansert og edruelig forhold til akkurat dette enn å bare slenge seg på kriterne. Situasjonen i Irak akkurat nå er beklagelig, men man kan ikke legge all skyld på USA, det er ikke de som ødelegger alle forsøk på gjennombygging. Jeg vil heller si tvert i mot, for øyeblikket er de de som hindrer borgerkrig mellom de etniske gruppene i Irak, noe som nok ville kommet til overflaten med eller uten USA.

Lenke til kommentar

Siden dette er fra USA, er det også slik at man har muligheten til å ta forbehold om ting. Under hver eneste produktspesifikasjon som inneholder ordene "Vista Capable" eller "Vista Ready" vil man finne følgende som er påtvunget fra Microsoft:

Not all Windows Vista features are available for use on all Windows Vista Capable PCs. All Windows Vista Capable PCs will run the core experiences of Windows Vista, such as innovations in organizing and finding information, security, and reliability. Some features available in premium editions of Windows Vista -- like the new Windows Aero™ user interface -- require advanced or additional hardware. Check www.windowsvista.com for details. 

Søksmål avvist.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...