Gå til innhold

Endelig en 12,1" med SXGA+


jevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lett høyt og lavt etter 12,1" med bedre skjermoppløsning enn XGA.

 

Sjekk ut vidunderet her...

 

-KJ

8297804[/snapback]

 

Hvor mye må du eventuellt betale for dette vidunderet?

 

Jeg er my på forretningsreise i Kina, og Lenovo går ganske billig over disk here nede.

Så jeg kan tenke meg å kjøpe her nede.

Lenovo for de som ikke vet er et kinesisk kvalitets produkt som kjøpte opp hele IBM lPC avdelingen.

Lenke til kommentar
Jazz: Pris i Norge er knappe 20 000,- eks. mva.

8297892[/snapback]

 

Som Datateammedlem betaler man nok en del mindre. Sjekk ut Datateam.no hvis dere er interessert...

 

Min kommer med posten snart, så jeg kommer med en hands on om ikke så alt for lenge... :)

 

Hvis man må ha 4:3-skjerm, ja. Det finnes jo nok av ultraportable med WXGA. Da er i alle fall den horisontale oppløsningen i orden.

 

Har sett det og prøvd et par, men er slettes ikke fornøyd med den oppløsningen. Bruker per i dag en Z series med 1920 x 1200, noe som egner seg utmerket til min jobb.

 

De store forskjellene på de to maskinene vil bli skjerm, batteritid og vekt. Denne X60en har mellom 7 og 9 timer på standardbatteriet som følger med, en skjerm som egner seg for bruk i sollys, samt en vekt på godt under 2 kilo. Den gamle veier godt over 3, har en meget lyssvak skjerm og batteritid på under 5 timer med staminabatteri OG ultrabaybatteri i samtidig.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...