Master2k Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg skulle teste oppløsning på CS 1.6 og så valgte jeg en som PCen ikke klarer og nå står det bare "Video mode not suported" når jeg starter. Har prøvd å reinstalere og det hjalp ikke. Vet noen hva jeg skal gjøre.
DemoniZer Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Jeg skulle teste oppløsning på CS 1.6 og så valgte jeg en som PCen ikke klarer og nå står det bare "Video mode not suported" når jeg starter. Har prøvd å reinstalere og det hjalp ikke. Vet noen hva jeg skal gjøre. 8293651[/snapback] Hjalp ikke å reinstallere windows eller steam? Sliter du med det samme i windwos booter du opp i sikkerhetsmodus med VGA. Når det gjelder steam, finn ClientRegistry.blob/blog og slett den
Master2k Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Det er bare når jeg prøver å kjøre CS det kommer "Video mode not supported". Prøvde å slette ClientRegistry.blob, men det hjalp ikke.
Master2k Skrevet 2. april 2007 Forfatter Skrevet 2. april 2007 Prøv og skriv dette i launch options: -w 800 8294560[/snapback] Hva mener du med launch options? Kommer bare svart skjerm når jeg starter CS. Er det ingen som kan hjelpe meg!?
aleks tho Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Gå inn på "My games" -> Høyreklikk på CS -> Properties -> Set launch options -> skriv: -w 800
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Er det ikke bedre å skrive: -w 800 -h 600 ?
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk det gikk nå! 8298124[/snapback] Husk dette til neste gang da vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå