stclem Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 - Outlook starter, men når den laster kom beskjed om å fykke inn Microsoct Exchange Server, og kontoid. Etter å ha prøvd et par ganger fa jeg opp da den ikke fant navn da jeg trykte test navn. - Nå når jeg prøver å starte Outlook, uansett måte så starter programmet, men kommer opp info: Ikke tilgang til Microsoft Exchange server. Har da tre valg, Prøv på nytt, arbeid frakoblet og avbryt. - Ved å velge Prøv på nytt kommer den bare tilbake til samme sted. - Ved å velge avbryt så avsluttes Outlook. - Ved å velge Arbeid frakoblet så får jeg følgende beskjed: Kan ikke starte Microsoft Office Outlook. Profilen er ikke konfigurert. Så slår Outlook seg av. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Har prøvd å avinstallere Outlook og installere på nytt, men noen forskjell blir det ikke.
CastorFiber Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Høyreklikk på "outlook" i start- menyen, og velg "egenskaper". Der kan du sjekke innstillingene. Har du e- psoeten din på exchange server, da? I så fall har du jo trolig en IT- avdeling også.. Et annet alternativ er å forsøke å starte Outlook i sikkermodus. Start, kjør, skriv "outlook.exe /safe"
stclem Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Har bestilt exchange server via mysmartphone, men får ikke til helt med instillingene, og de er ikke alt for kjappe til å svare på mail, og jeg klarer ikke vente...... Takk for svar, fikk hjelp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå