Gå til innhold

Får ikke startet Outlook!

stclem

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Outlook starter, men når den laster kom beskjed om å fykke inn Microsoct Exchange Server, og kontoid. Etter å ha prøvd et par ganger fa jeg opp da den ikke fant navn da jeg trykte test navn.

- Nå når jeg prøver å starte Outlook, uansett måte så starter programmet, men kommer opp info: Ikke tilgang til Microsoft Exchange server. Har da tre valg, Prøv på nytt, arbeid frakoblet og avbryt.

- Ved å velge Prøv på nytt kommer den bare tilbake til samme sted.

- Ved å velge avbryt så avsluttes Outlook.

- Ved å velge Arbeid frakoblet så får jeg følgende beskjed: Kan ikke starte Microsoft Office Outlook. Profilen er ikke konfigurert. Så slår Outlook seg av.

Noen forslag til hva jeg skal gjøre?

Har prøvd å avinstallere Outlook og installere på nytt, men noen forskjell blir det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyreklikk på "outlook" i start- menyen, og velg "egenskaper". Der kan du sjekke innstillingene. Har du e- psoeten din på exchange server, da? I så fall har du jo trolig en IT- avdeling også..

Et annet alternativ er å forsøke å starte Outlook i sikkermodus. Start, kjør, skriv "outlook.exe /safe"

Skrevet

Har bestilt exchange server via mysmartphone, men får ikke til helt med instillingene, og de er ikke alt for kjappe til å svare på mail, og jeg klarer ikke vente......

Takk for svar, fikk hjelp der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...