Gå til innhold

Nordisk [H]ardcore Guild er født : Einherjar


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Photek her (author av PhotekUI), sammen med andre nordmenn er i ferd med å skape det som kommer til å bli et av de beste guildene i World of Warcraft og kommer til å bestå av nordiske spillere. Har sett en del som har lett etter et guild som dette og nå har dere sjansjen til å bli med fra starten av på noe som kommer til å bli enormt i WoW.

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...266237050&sid=1

http://einherjar.creamgaming.com

 

Håper dette ikke er feilpostet, eneste WoW kategorien jeg fant på forumet.

 

Mvh,

photek

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men syns godt du kunnet skrevet litt mere om åsen raid oppsett dere planlegger,

Åsen spec krav som settes for forskjellige klasse som foreksempel warrior druid-shaman som kan brukes til litt av hvert, raid tider osv osv. ellers så ser dette meget interessant ut .

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Det er det største tøvet jeg har hørt :) Har en god del folk kommende til guildet og skjønner ikke hvor du har fått fra at "ryktet" mitt er dårlig. Wufu i threaden er lei seg fordi han er en elendig spiller og ebayer som gikk glipp av muligheten til å spille videre med guildet mitt tidligere.

8252350[/snapback]

 

Hvorfor er det ingen som har appa til guildet ditt da? eller la meg si det sånn, hvem kommer?

Lenke til kommentar
De fleste som har appa har gjort det confidential og er allerede akseptert grunnet tilhørighet i allerede store guilds og i tilfelle jeg declinet. Og hvem er du for å spørre meg om dette, vennligst ikke troll i tråden min, om du ikke er interresert, move along.

8252453[/snapback]

Han kan jo få mene det han vil da, og spørre om ting han lurer på, synes nå jeg.

 

Men lykke til med guildet :)

 

Elsker PhotekUI btw :love:

(Selv om jeg ikke bruker den lenger :whistle:)

Endret av Veta
Lenke til kommentar

Hmm, husker nicket "apoxdigital" fra starten av wow men hvorfor begynner du plutselig å poste på den igjen :O (og det virker som du ikke er så vant til forumet heller)

 

Dessuten er det 2 registered users på forumet ditt, og 0 av dem online. >_>

 

 

W/E vi får se :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...