Olenoe Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Fahrenheit! Klart beste soundtrack, helt genialt spill med genial soundtrack!
Mompen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Legend of Zelda: Ocarina of time og Halo-serien
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Half-Life og Halo serien har ganske fin musikk.
CosmoK Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Tror jeg sier Jesper Kyd sine mesterverk i Hitman serien, og Amon Tobin's bidrag til Splinter Cell spillene (Ninja Tune FTW!) Det er ialtfall den spillmusikken jeg hører mest på. For å nevne noen klassikere: Deus Ex soundtrack'et (som jeg hører på stadig vekk, og regner vel som favoritten min enda) og LucasArts "The Dig" soundtrack (som jeg fremdeles eier på original soundtrack CD). Begge var forut for sin tid når det gjaldt spillmusikk (mye takket iMUSE programvaren/teknikken som var utviklet på den tid av LucasArts).
mummi-pappa Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 -Red Alert (Hellmarch på det første spelet til dømes) -Max Payne (Hugsar berre den melodien på menyen) -Half-life OG Halo-serien - Utruleg mykje bra musikk der! Gjer spelopplevelsen enda bedre
Kimelimm Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Crackdown har veldig mye bra. QFTW! MGS har den BESTE av dem ALLE! 2 plass går til Red Alert Hellmarch!
Zlatzman Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Musikken i Shadow of the Colussus er veldig bra, det er et eller annet trist ved den som får den til å passe perfekt inn i spillet. Samtidig drar den seg fint opp i kampsekvensene. Tittelmusikken i Morrowind liker jeg også veldig godt, også her på grunn av den virkelig setter stemningen til spillet.
Mala Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Musikken i Shadow of the Colussus er veldig bra, det er et eller annet trist ved den som får den til å passe perfekt inn i spillet. Samtidig drar den seg fint opp i kampsekvensene. Kunne ikkje vert meir enig. SotC i sin heilhet er fantastisk, men det er virkelig musikken som gjøre underverker her.
Sveern Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Shadow of the Colussus må vel sies å ha det beste ingame soundtracket. Musikken der kan danke ut det meste av både spill og film musikk. En annen sikker vinner er Metal Gear Solid musikken, spesielt den til Snake Eater. Zelda musikken er jo også en favoritt. Den enkelte sangen som jeg syntes er nesten best ifra et spill tror jeg er intro sangen på Oblivion.
fredericSpur Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Credits-musikken i Halo 3 er sinnsykt trist . Holdte på å grine første gangen ...
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Helt klart FIFA 08 Young Folks - Peter og ettellerannet
Nvidia_boy Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Eg syns spillet Black til Xb og ps2 har ufattelig bra hovedsoundtrack. Instrumentalen i menyen e episk:) Ellers e jo d verdt å nevne Max Payne, Halo og Gears of War.
Hammarhaus Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Painkiller Splinter Cell-serien The Elder Scrolls 4: Oblivion Hitman-serien Rayman 1 Ble lei av Oblivion soundtracket den perioden jeg spilte Oblivion 5-8 timer om dagen, but anyways, soundtracket er jo konge da Endret 1. januar 2008 av U-F!G
Gormers Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) På den lisensierte så er det ssx3 og burnout 3 som gjelder for meg. Siden det er flere her som allerede er nevnt når det gjelder orginal soundtrack så vil jeg peke ut noen få: rayman 2 hadde et utrolig soundtrack og passet alltid perfekt til omgivelsene. Det var mye variasjon i musikken, men man kunne alltid kjenne igjen noen få melodier i hver låt, noe som gav musikken en sammenheng, dessuten var musikken dynamisk og forandret selg mens du spilte på sammen bane. Halo 1 hadde veldig mye kul musikk også, som var veldig orginal. Endret 1. januar 2008 av gormers
torerr Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 For min del må det bli Darklands Soundtracken. Det var også med en jukebox til det spillet hvor man kunne spille av sangene. CIV4 har også veldig catchy musikk, særlig den som spilles av i "Main-menu".
teepo Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Grim Fadango, Chrono Cross Endret 1. januar 2008 av teepo
Landeplagen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Credits-musikken i Halo 3 er sinnsykt trist . Holdte på å grine første gangen ... Denne er najs. Fra Halo 2 og 3 menyene.
Jakoozie Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvilket spill har best soundtrack?Jeg liker soundtracket til Motorstorm. MGS, Zelda, Mario og Uncharted. EDIT: Glemte "the Witcher" Endret 2. januar 2008 av Jakoozie
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 MGS serien er en klar vinner for meg <{POST_SNAPBACK}> Ditto. <{POST_SNAPBACK}> Amen QFTW! INGEN bedre sanger enn den! Får nesten lyst til å gråte
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 QFTW! INGEN bedre sanger enn den! Får nesten lyst til å gråte Få høre da? Last opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå