Jump to content
EvenEleven

Den massive skotråden

Recommended Posts

Likte de :) Men, hvorfor står du på en pizza?

Jeg jobber i butikk, også så jeg en pizza som lå på gulvet, så jeg følte jeg måtte ta et bilde. Once in a lifetime happening!

Takk, forresten :)

Edited by Akselev

Annonse

Hehe, minner meg om han på SF som sto på en do for å vise skoene sine på flere bilder.

Han hadde i det minste en rasjonell grunn til det. Her 'måtte bare' Akselev stå på pizzaen. Once in a lifetime. Det tar kaka.

Hei, sliter med å finne meg noen klassiske fine canvas. Noen tips?

Ikke no lacoste sossesko her i gården!

Edited by spax

Hvilke høst- og vintersko har dere, folkens? Høsten nærmer seg med stormskritt, og dertilhørende sludd, regn og gjørme. Jeg må begynne å spare opp til skotøy.

Har sett på Red Wing Iron Ranger, men er litt skeptisk til å kjøpe fra eBay. Noen som har peil på størrelsene? Prøve Wolverine Montgomery på Falkanger i dag. God sko, men ikke spesielt vakker. Er størrelsene på Wolverine/Red Wing omtrent like?

Edited by Beges

Chelsea Bootsa blir nok brukt veldig mye i høst. Vurderer å kjøpe chukkas i brunt skinn, eller noen nye derbies. Ellers hadde jeg noen sneakers jeg brukte veldig mye i vinter, men de er utbrukt nå og kasserte. Er litt for tynt på den fronten, så mulig det blir flere par sko snart.

Må nok ha et nytt høst og vinterpar selv. Vurderer Loake Litchfield til høst. Eventuelt noen chukkas. Er helt blank når det kommer til vinter.

Har et par Ugg Hannen til vinterbruk, men kan jo ikke bruke dem før det er over -10 ute. Rett og slett for varme.

Chelsea Bootsa blir nok brukt veldig mye i høst. Vurderer å kjøpe chukkas i brunt skinn, eller noen nye derbies. Ellers hadde jeg noen sneakers jeg brukte veldig mye i vinter, men de er utbrukt nå og kasserte. Er litt for tynt på den fronten, så mulig det blir flere par sko snart.

Har sett på Chelseaboots selv, men har aldri gått med noe lignende før. Du har ikke noen gode inspirasjonsbilder av hvordan og hva de kan brukes med?

Har sett på Chelseaboots selv, men har aldri gått med noe lignende før. Du har ikke noen gode inspirasjonsbilder av hvordan og hva de kan brukes med?

tumblr_lutwy45se91r00ztro1_1280.jpg

cove-chelsea-boots-687000-611380_image.jpg

Uten at jeg finner noe bilde av det gjør chelsea boots seg godt med duffle coat også om vinteren.