Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hvit såle og sort topp et must?

Ellers så har du disse:

image4xl.jpg

Converse - Her er stjernen på innsiden av skoene sort også så den synes ikke så godt

£30 @ Asos

image1xl.jpg

Boxfresh Boxer Canvas Hi-Top Trainers

£40 @Asos

image4xl.jpg

Gram 383g High-Top Trainers

£70,25 @ Asos

Alle disse er i tøy da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det Converse paret er latterlig! Skam at noen anbefaler slike i disse dager. Jeg har selv det paret fra Gram, utrolige gode sko, men selvfølgelig ikke å anbefale nå.

Skrevet (endret)

Nevnte det på grunnlag at han allerede hadde sett på noen par. Men at logoen var synlig der og. Derfor posta jeg et par hvor de er litt mer "usynlige".

Endret av Kavinsky
Skrevet (endret)

Kor mykje må ein rekne med å betale for å såle om eit skopar?

Driver og ser etter vinterstøvlar, men ikkje så mange pene som har sålar berekna for glattare føre.

--------

11942-p.jpg

Må i tilfelle ha ny såle.

14152-p.jpg

?

Andre forslag? Trur eg vil ha brune.

Endret av KimNK
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Kavinsky: Likte gram skoene, men de ser litt kalde ut for høsten.

akle: Likte ikke skoene. Merkelig såle og rar form. Litt vanskelig forklare hvorfor jeg ikke liker de, men som kavinsky sa så ble det litt for mye.

fkm: Har du forslag til sko for vinteren som ikke er oxfords, chelsea boots osv? :) Litt mer ungdommelig stil for å si det sånn.

Skrevet (endret)

Ja er vel litt mye:p

Vanskelig å finne høye vintersko som er en nogen lunde tette.

Noen tips?

Endret av akle
Skrevet
fkm: Har du forslag til sko for vinteren som ikke er oxfords, chelsea boots osv? :) Litt mer ungdommelig stil for å si det sånn.

Nei, jeg har desverre dårlig greie på barnesko.

• Liker 1
Skrevet (endret)

fkm: Forskjell på barnesko og ungdommelige sko vet du. ;) Tipper han tenker på sneakers eller noe slik.

Endret av KongKake
Skrevet

Nei, jeg har desverre dårlig greie på barnesko.

Modent.

Skrevet (endret)
Kor mykje må ein rekne med å betale for å såle om eit skopar?

Driver og ser etter vinterstøvlar, men ikkje så mange pene som har sålar berekna for glattare føre.

Eg betalte 200 kr for å setje ny sole på eit par støvlettar i fjor.

Edit: Skrivefeil

Endret av cricket
Skrevet

Jeg har betalt 500 per par hos skomakeren min, så det varierer tydligvis. Tipper det billigste vil være å gå til en invandrerskomaker, men husk at det er sammenheng mellom pris og kvalitet! Er det sko du vil ta godt vare på vil jeg heller anbefale deg å gå til en god skomaker, for hvis det gjøres feil kan skinnsålen råtne.

Skrevet

Hmm, får kanskje stikke innom eit par og sjekke i morgon. For 500kr blir det jo ein markant dyrare sko.

Nokon tankar om dei eg lista opp over? Evt. andre forslag til boots utan snøring?

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

KimNK: Likte godt nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...