Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han får ikke utløsning!


Gjest Gjest_Hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hemmelig_*

Har hatt sex med en gutt nå en del ganger, og han får ikke utløsning! Det er ikke det at han ikke er kåt, for det er han, men uansett hvor lenge/kort tid vi holder på, om det kun er samleie, eller om jeg suger og runker, så får han ikke utløsning! hvorfor ikke? er det noen som har noe svar på dette, eventuelt en løsing på hva jeg kan gjøre?

 

har ikke snakket med han om det, synes det er veldig pinlig å skulle spørre om...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får han orgasme da?

8207814[/snapback]

Mulig jeg tar helt feil nå selvsagt, men er ikke den mannlige orgasmen utløsning?

8208606[/snapback]

 

Går ann å få orgasme uten utløsning. Men de er små og ikk akkurat sånne du blir små svimmel av :tease: . Hvis han har problemer med å komme ikke stress han, hvis du tenker "jeg må komme" under akten så tror jeg det blir en god del vanskeligere å komme. Si at han bare skal slappe av og nyte det og så varter du han opp litt :thumbup:

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

hvis det går for han når han hjelper seg selv er det hodet som er i veien for at han kommer når dere har sex. hvis ikke er det noe medisinsk som bør undersøkes.

 

det kan være mange grunner til at han ikke kommer når dere har dere. det mest vanlige er prestasjonsangst som igjen fører til han ubevist spenner seg. det finnes øvelser som gjør at han kan lære seg å slappe av.

 

en annen ting kan være at han hjelper seg selv veldig ofte og at kroppen derfor ikke bygger opp "spenning" (kåthet). Spør han hvor ofte han hjelper seg selv og be han avstå fra dette cirka 4-5 dager før dere prøver igjen.

 

edit:

Mulig jeg tar helt feil nå selvsagt, men er ikke den mannlige orgasmen utløsning?

 

det er fult mulig for en mann å få orgasme uten å få utløsning selv om dette vanligvis følger hverandre.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Guest

her virker det som om du kanskje ikke har rett sugeteknikk eller kan å runke. har du vurdert tempoforandringer og eventuelt prøve å dra'n litt hardere/mykere eller røffere. dette har jeg suksess med :)

Lenke til kommentar
her virker det som om du kanskje ikke har rett sugeteknikk eller kan å runke. har du vurdert tempoforandringer og eventuelt prøve å dra'n litt hardere/mykere eller røffere. dette har jeg suksess med :)

8218346[/snapback]

 

De fleste jenter kan ikke runke! det bare er sånn :(

å hva skjer med at dere skal ta kveletak på'n a? skal vell ikke prøve å hindre den i å få oksygen heller...

trening gjør mester, men har måttet lære mange av dere dette nå :p

 

~Diddern

Lenke til kommentar
Får han orgasme da?

8207814[/snapback]

Mulig jeg tar helt feil nå selvsagt, men er ikke den mannlige orgasmen utløsning?

8208606[/snapback]

 

Går faktisk som nevnt her før meg at menn også kan få orgasme uten og få utløsning. Jeg opplevde dette her selv i går for første gang, og en merkelig opplevelse. Endte med at mens vi hadde oss så kjente jeg en kjent følelse men ikke noe kom ut så vi fortsatte. Men et par min etterpå da jeg ble sugd fikk jeg et slemt blikk:"Hvorfor sa du ikke ifra at du kom".. Kjente ikke at jeg fikk utløsning selv..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...