Gå til innhold

Cubase gikk til helvete. Asio-trøbbel etc...


riktig

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg hjelp fra folk som skjønner et fnugg mer enn meg. Jeg la inn reason, som alltid har fungert før, for å samkjøre med Cubase SX 3. Satte opp riktige driver og alt det der, men når cubase nå skal kjøres, får jeg latency på over 1 sekund, null tilgang til kontrollpanelet til hovedkortet via cubase, og en kode FE8-C-0016 når jeg prøver detect buffer size, hva nå det måtte bety. Kortet er et gammalt Terratec Phase 22, og alt dette har ALLTID fungert, bare ikke i dag, da jeg har et oppdrag. Reason er avinstallert, og jeg har gått igjennom alle innstillinger i cubase, uten å finne ut noe. Reinstallert lyddrivere, og fysisk tatt ut lydkortet under prosessen, men ingenting nytter. Må jeg reinstallere hele cubase, samt 100 tusen plugins og instrumenter, evt hele windows for å få det til å funke, eller fins det en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...