Gå til innhold

God of war 2 review


MaxXRebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da fikk gow 2 i posten, helgen er sikkret med andre ord. Har spilt i litt over en time nå.

Trodde ikke det skulle klare å levere med herregud det er bare helt sykt. Gled dere  :dribble:

8167836[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde PS2! :cry:

8167919[/snapback]

 

Kjøpe seg PS3, så har du slått 2 fluer i en smekk :p

8168824[/snapback]

Spørs om man har råd til det da :p

Lenke til kommentar
Da fikk gow 2 i posten, helgen er sikkret med andre ord. Har spilt i litt over en time nå.

Trodde ikke det skulle klare å levere med herregud det er bare helt sykt. Gled dere  :dribble:

8167836[/snapback]

 

Hvor har du bestilt spillet fra? Det kommer vel ikke ut i Norge før om ett par uker.

8168816[/snapback]

 

 

Har chippa ps2 så bestilte fra www.videogamesplus.ca. Bestilte på mandag og fikk det i dag. Ble ca 350kr :thumbup:

Det er et two disc set, har ikke sett på bonus dvden ennå, litt redd for at det er spoilers.

Ganske mye for pengene med andre ord

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Jeg holder sjøl på å runde det på God Mode, 2 gang nå. Første gangen satt jeg meg fast på den banen når man skal til det siste skjelettet, når man slåss mot de harpiesene og pilebuefolk..

 

Men nå ser det ut til at jeg klarer meg bedre, har ikke dødt en eneste gang og har kommet til toppen av det fjellet der man først møter på de satyrs .

 

Men back to topic, har ennå ikke råd til å kjøpe 2'ern, men er ikke så lenge til jeg får det tenker jeg. Gleder meg som en liten unge :dribble:.

Lenke til kommentar
regner med at god of war 2 kommer til postkassen min i morgen, ble sendt fra videogamesplus.ca på onsdag :) gleder meg veldig, det første spillet var jo fabelaktig.

8161488[/snapback]

 

Fra Canada til Norge på 5 arbeidsdager? Mener ikke å skuffe deg, men det tar nok lengre tid. Husk at spillet må fortolles, og dette kommer til å koste deg nesten 200,- ekstra, og du må nok vente til starten av neste uke, pga tollen. Som sagt, mener ikke å virke plagsom eller noe, jeg snakker bare fra egne erfaringer. Beste er å kjøpe det fra eBay. Får det fabrikkforseglet for 300,- og man kan spørre selgeren om han/henne gidder å skrive $19.99 på pakka så det slipper toll. Pleier å ta 5-6 arbeidsdager hit fra USA.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
regner med at god of war 2 kommer til postkassen min i morgen, ble sendt fra videogamesplus.ca på onsdag :) gleder meg veldig, det første spillet var jo fabelaktig.

8161488[/snapback]

 

Fra Canada til Norge på 5 arbeidsdager? Mener ikke å skuffe deg, men det tar nok lengre tid. Husk at spillet må fortolles, og dette kommer til å koste deg nesten 200,- ekstra, og du må nok vente til starten av neste uke, pga tollen. Som sagt, mener ikke å virke plagsom eller noe, jeg snakker bare fra egne erfaringer. Beste er å kjøpe det fra eBay. Får det fabrikkforseglet for 300,- og man kan spørre selgeren om han/henne gidder å skrive $19.99 på pakka så det slipper toll. Pleier å ta 5-6 arbeidsdager hit fra USA.

8238070[/snapback]

 

Videogamesplus pleier å merke spillene med noe sånt som "Toy game, 20$", så du slipper toll og lignende. Har selv hatt positive erfaringer med dem, og spillene jeg bestilte tok ca 5 dager å nå fram.

Lenke til kommentar
regner med at god of war 2 kommer til postkassen min i morgen, ble sendt fra videogamesplus.ca på onsdag :) gleder meg veldig, det første spillet var jo fabelaktig.

8161488[/snapback]

 

Fra Canada til Norge på 5 arbeidsdager? Mener ikke å skuffe deg, men det tar nok lengre tid. Husk at spillet må fortolles, og dette kommer til å koste deg nesten 200,- ekstra, og du må nok vente til starten av neste uke, pga tollen. Som sagt, mener ikke å virke plagsom eller noe, jeg snakker bare fra egne erfaringer. Beste er å kjøpe det fra eBay. Får det fabrikkforseglet for 300,- og man kan spørre selgeren om han/henne gidder å skrive $19.99 på pakka så det slipper toll. Pleier å ta 5-6 arbeidsdager hit fra USA.

8238070[/snapback]

 

Videogamesplus pleier å merke spillene med noe sånt som "Toy game, 20$", så du slipper toll og lignende. Har selv hatt positive erfaringer med dem, og spillene jeg bestilte tok ca 5 dager å nå fram.

8238139[/snapback]

 

Aha, da er det bare å beklage min post :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...