Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Ja ja.. mitt mobilnummer ble portert til OneCall fredag 04.mai og her sitter jeg fortsatt og venter på SIM-kort i posten.

 

Har altså vært uten mobil i over 5 dager nå.. rett og slett elendig!

 

Ikke har de svart på e-poster jeg har sendt heller. Meget dårlig førsteinntrykk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja ja.. mitt mobilnummer ble portert til OneCall fredag 04.mai og her sitter jeg fortsatt og venter på SIM-kort i posten.

 

Har altså vært uten mobil i over 5 dager nå.. rett og slett elendig!

 

Ikke har de svart på e-poster jeg har sendt heller. Meget dårlig førsteinntrykk...

8572774[/snapback]

 

 

 

det var grunnen til at jeg valgte IPEA fremfor ONECALL, opptil flere venner av meg hadde småting å utsette på de hele veien... Onecall var til og med billigere den gang, men valgte Ipea, og nå med denne prisen de har nå kan jeg ikke si jeg angrer=) kundeservicen hos dem virker også proff iallefall, men har bare snakket med de 1 gang og det var om de kunne hjelpe meg med å konfiguere 2stk tlf til å gå på internett med.. svarte fort når jeg ringte og forklarte på en fortåelig måte... prøv å ring telenor eller chess f.eks å spør om det.. de ligger sikkert bare på. :ph34r:

Lenke til kommentar
Ja ja.. mitt mobilnummer ble portert til OneCall fredag 04.mai og her sitter jeg fortsatt og venter på SIM-kort i posten.

 

Har altså vært uten mobil i over 5 dager nå.. rett og slett elendig!

 

Ikke har de svart på e-poster jeg har sendt heller. Meget dårlig førsteinntrykk...

8572774[/snapback]

 

Jeg hadde portering samme dag som deg, jeg ringte dem og dem kunne fortelle at SIM kortet skulle komme samme dag, eller dagen etterpå (Lørdagen). Dem beklaget dette, men dem hadde problemer med leverandøren som skulle sende ut SIM-Kortene.. Jeg fikk SIM kortet samme dag som porteringen, 4. Mai.

 

At du ikke har fått SIM-kortet enda er rart.. Ring kundeservice og hør med dem om status.. Jeg ringte dem og fikk svar med en gang..

 

Jeg har hatt onecall i et par år nå med bredbåndstelefoni, og vil si at jeg er fornøyd med kundeservicen (om dem har behandlingstid på epost nå synes jeg ikke er så rart med tanke på den ekstreme kundemassen dem har fått den siste tiden)

 

 

Edit; skrev april, mente Mai... huff som tiden flyr.. :p

Endret av rubbish
Lenke til kommentar

Ja ja, nå sitter her jeg, uten fungerende sim-kort. Porteringen skulle skje kl 0300 i natt, og verken mitt gamle sim-kort fra Telenor eller mitt nye sim-kort fra OneCall virker, får "Inaktivt sim-kort" på begge. Telefonen min er ikke låst til noen leverandør, og jeg har slått den av og på flere ganger. Har prøvd å sende mail til OneCall, kundeservicen deres åpner ikke før 0830. :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt One Call noen uker, og det slår meg at jeg aldri har fått SÅ mange reklameoppringninger som etter at jeg ble One Call-kunde. I tillegg til (ingen nummer), blir jeg daglig oppringt av et av følgende nummer: 38701090, 37401257 og 21544420. Dette har ikke skjedd verken hos Telenor eller Netcom.

Lenke til kommentar
Nå har jeg hatt One Call noen uker, og det slår meg at jeg aldri har fått SÅ mange reklameoppringninger som etter at jeg ble One Call-kunde. I tillegg til (ingen nummer), blir jeg daglig oppringt av et av følgende nummer: 38701090, 37401257 og 21544420. Dette har ikke skjedd verken hos Telenor eller Netcom.

8584977[/snapback]

2 av de numrene eies av samme telemarketingselskap (Max Marketing). Har du reservert deg mot telefonsalg på brreg.no?

Lenke til kommentar

1. Det gamle sim-kortet fungerer helt frem til portering. Du kan bruke det gamle kortet helt til det ikke fungerer lenger, og så bytte til det nye.

 

2. Nå har jeg reservert meg mot reklame hos www.brreg.no, så da burde det bli stille etterhvert. Det viste seg at det bare var kona som hadde reservert seg - ettersom det er hun som "eier" fasttelefon.

Endret av UllForEver
Lenke til kommentar
1. Det gamle sim-kortet fungerer helt frem til portering. Du kan bruke det gamle kortet helt til det ikke fungerer lenger, og så bytte til det nye.

 

2. Nå har jeg reservert meg mot reklame hos www.brreg.no, så da burde det bli stille etterhvert. Det viste seg at det bare var kona som hadde reservert seg - ettersom det er hun som "eier" fasttelefon.

8586514[/snapback]

Kan ta opp mot 3 måneder før alle mark. selskaper skal være oppdatert.

Noen bryr seg uansett ikke om det.

Men da er det jo bare å være frekk....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Min erfaring med OneCall:

Jeg gikk fra Telenor til OneCall først og fremst fordi det var rimligere.

Jeg har lenge irritert meg over treg og ustabil GPRS. Jeg buker Opera mini for å surfe på SE W800i. Mulig at det er noen instillinger som jeg må gjøre for å få litt fart på ting.

 

En annen ting som har irritert ganske mye er at man ikke kan fylle på via mobilen når man har gått tom for penger. Hva er vitsen med den funksjonen da? Det hender ganske ofte faktisk at jeg går tom for penger midt i en samtale..også skal jeg prøve å fylle på mer med VISA også går det ikke. Antagelig fordi jeg ikke har penger og SIM-kortet er derfor sperret for å sende SMS forespørsel. Jeg må derfor finne en PC tilkoblet til nett for å fylle på via OneCall websider...noe som ikke er så lett av og til.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Lol.

 

Ringte nettop ein fyr frå telenor og spurte om eg skulle skifte opperatør.  Eg sa ja sida eg skal skifte til OneCall, deretter sa han lykke til og begynte å le.  Morsom telefon samtale :p

8587913[/snapback]

Det minner meg om da jeg gikk over fra Telenor til noextras.no. Det ringte meg en fyr fra Telenor, og var så smørblid at jeg kunne smurt han utover brødskiva. De hadde jo så mange fine abonnement med lave priser og greier og det var ikke måte på. Fyren kunne vel gått så langt at han omtrent kunne solgt rumpa til mora si for at jeg skulle fortsatt hos Telenor. Fyren trua til og med å ikke slippe nummeret mitt. Uansett hva jeg sa om at jeg hos noextras fikk lavere priser enn alle de, pluss at jeg slapp å betale månedsavgift virket ikke som hjalp. Han tok heldigvis hintet til slutt da, etter at jeg trua med å anmelde han hvis han ikke gav seg med å trakasere meg, og slapp nummeret mitt…

 

Ble portert over til Onecall i natt, og alt funker ok hittil. SIM kortet kom nesten med en gang, og alt funka med en gang jeg satte det inn i dagtidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...