Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har One Call på 4 abonnenter i familien, fungerer flott, og de er billiger totalt for oss enn både Talkmore som hadde internringing til 0,29 øre og ikke minst NetCom med gratis ringing mellom familiemedlemmene. Trur mange velger disse familie abonnementene utfra ordet GRATIS uten å tenke på øvrige priser etc.

Lenke til kommentar

Onecall er overlegne. Ingen problemer overhodet med disse. Til og med kjappe svar fra kundeservice :D

At regningen kommer sent ( i utgangspunktet ikke noe problem..) har med at du må få en regning over minimumsdebeteringen (var 89 kr før). Ikke noe problem nå lenger, da den er senket til 35 kr.

Lenke til kommentar

Har skiftet til onecall faktura og IP telefoni fra onecall. Kjempefornøyd. sparer mye hver måned. Tok litt tid å få ip-modemet men ellers har alt fungert kjempebra. Litt dårlig hjemmeside (tenker da spes. på mine sider).

Kan anbefale det så langt (har bare hatt onecall i 2 mnd).

Før: Telenor FRI120 - Regning på 500-700 kr pr mnd

NÅ: Onecall Faktura - regning på 102 kr.

Er jeg fornøyd? JA GJETT!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Har skiftet til onecall faktura og IP telefoni fra onecall. Kjempefornøyd. sparer mye hver måned. Tok litt tid å få ip-modemet men ellers har alt fungert kjempebra. Litt dårlig hjemmeside (tenker da spes. på mine sider).

Kan anbefale det så langt (har bare hatt onecall i 2 mnd).

Før: Telenor FRI120 - Regning på 500-700 kr pr mnd

NÅ: Onecall Faktura - regning på 102 kr.

Er jeg fornøyd? JA GJETT!

:thumbup:

8166415[/snapback]

 

"Litt dårlig hjemmeside (tenker da spes. på mine sider)."

 

Jeg mener også "min side" er ALT for dårlig! Skal det ikke være mulig å se "påløpte kostnader siden siste faktura" etc, så ikke fakturaen kommer helt ut av det blå?

 

Vet dere om de kommer til å forbedre denne tjenesten (min side altså)?

Lenke til kommentar
Sikker på at de ikke sendte deg regning når beløpet oversteg en viss sum eller at de sendte en regning hver tredje måned?

8164741[/snapback]

ja, hadde ikke noe fast beløp å ringe for såvidt jeg vet, og jeg ble bare fakturert for 1 mnd om gangen med flere måneders mellomrom.

men for all del, One Call slår det meste.

Lenke til kommentar

"Litt dårlig hjemmeside (tenker da spes. på mine sider)."

 

Jeg mener også "min side" er ALT for dårlig! Skal det ikke være mulig å se "påløpte kostnader siden siste faktura" etc, så ikke fakturaen kommer helt ut av det blå?

 

Vet dere om de kommer til å forbedre denne tjenesten (min side altså)?

8167951[/snapback]

 

 

Man kan se "påløpte kostnader siden siste faktura" etc. på Mine Sider. Gå inn på Faktura, og Ufakturert helt nederst, da ser du samtaler etc. som er gjort fra siste faktura og fremover. Er vel en forsinkelse på en dag.

Lenke til kommentar

Har hørt mye bra om One Call og bestemte meg for å prøve Mobil Kontant. Jeg ble portert over til One Call i natt, men nå er mobilen død. :cry:

 

Når jeg slår på mobilen står det "Telefon begrenset", og det trengs en "begrensningskode" for å "frigjøre" telefonen.

 

Det er naturlig å tenke at mobilen er operatørlåst, men dette er en 4-5 år gammel Nokia 6610 som aldri har vært låst. Kan det være noe surr mellom den gamle operatøren og One Call, tro? :hmm:

Lenke til kommentar

Hørtes ut som operatørlås for meg men. Låste opp en i går for en jeg jobber med som gikk over til onecall. Han fikk beskjed om å sette i rett simkort før vi låste den opp. Har du hatt forskjellige telefonoperatører så du er sikker på at den ikke er låst til telenor(blodsugere) e.l.

Lenke til kommentar

Jeg bruker den gamle mobilen (Nokia 6610) som fritidsmobil (fjellturer, fisking, etc.) for å ikke ødelegge eller miste den nye mobilen. Det var meningen å flytte over begge mobilene, men nå tror jeg det er best å vente med den andre mobilen. :-)

 

Jeg har prøvd å sette inn sim-kort fra både NetCom, Telenor og Telio (den siste operatøren min) og alle fungerer greit. Ifølge UnLock betyr dette at mobilen ikke er operatørlåst. Merkelig dette... :dontgetit:

Lenke til kommentar

http://www.onecall.no/index.php?content=fa...uct=mobile#lock

 

Har du prøvd dette?

 

"Hvordan går man frem for å låse opp telefonen?

 

Ved henvendelse til kundeservice eller ved søk etter operatørlåskoden over internett, vil du bli bedt om å oppgi en IMEI kode. Denne koden (15 siffer) finner du på telefonen bak batteriet, eller ved å taste *#06#.

Du må legge ved IMEI koden om du henvender deg til kundeservice for operatørlås. Kontakt din tidligere mobiloperatør for å få din operatørkode! "

 

Kan jo være at det er noe kluss med det. Ring dem og spør?!

Lenke til kommentar

Men hvordan kan mobilen være operatørlåst når den fungerer fint med sim-kort fra både NetCom, Telenor og Telio? Det er kun sim-kortet fra One Call som ikke virker, så det er usannsynlig at den skal være operatørlåst. :hmm:

 

I tillegg er mobilen 4-5 år gammel, har hatt forskjellige operatører og har aldri vært operatørlåst. Så vidt jeg har skjønt må operatørlåsen legges i mobilen, og jeg har hatt mobilen i lomma hele tiden. :)

 

Nå har jeg fått mail fra One Call som også mener at mobilen må være operatørlåst, så jeg skal kontakte den gamle operatøren og sjekke om de kan ha klart å legge inn operatørlås uten å være i nærheten av mobilen. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...