Gå til innhold

Hvilken røyk er best?


hogst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er veldig individuelt så det må du nesten finne ut av selv. Prince er vel det mest solgte merke i Norge men det synes jeg smaker dritt. Jeg holder meg til Marlboro og Lucky Strike

8133488[/snapback]

Enig med ilpostino her.. marlboro og lucky strike ftw. Jeg har røyka fast siden 10ende klasse sånn egentlig (3 år). men har ikke prøvd noe mer enn, prince, lucky, marlboro og LM :p

Lenke til kommentar
Hva i svarte er vitsen med å begynne å røyke i det hele tatt? Jeg har røyka i seks år, og jeg angrer som faen. Det koster mye penger, og det er et helvete å slutte når du først har røyka en stund. Ikke gjør det!

8134467[/snapback]

enig ;)

 

Men skal du først begynne, så må det jo være Malboro, Lucky strike, eller petterøes du må røyke :p de som er best. Men så får du nok prøve deg fram litt.

All forkjsellig sigg smaker likt i starten, også finner du etterhvert ett merke du liker.

Lenke til kommentar

Begynn med snus, det var det ingen problemer for meg å venne seg til ihvertfall,

så enten kanskje du finner snus bedre siden det ikke utsetter andre for passiv røyking, klærne dine lukter ikke dritt og det er vel ikke _like_ skadelig, eller så begynner du med røyk etter å ha vendt deg til nikotin med snus.

Hvorvidt hvilke av røyk og suns som er verst skal jeg ikke uttale meg om men tror snus er mindre skadelig :p

Lenke til kommentar
Fordi jeg påpeker idiotiet med å begynne å røyke?

Kan på ingen måte se noen som helst grunn for å gi trådstarter råd og vink for å begynne! Og det er lettere å la vær å ta den første røyken, enn å ta den siste!

Sier ikke noe imot at du sier ifra, flott det :)

 

Men det er måten du sier det på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...