Gå til innhold

Knapper falt av jakke - pengene igjen?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny enkel sommerjakke til en tur jeg skulle på. Bare etter noen dager i turen fant jeg ut at 2 knapper hadde allerede falt av uten at jeg hadde merket det. Noen dager seinere falt 2 til av. Jeg har ikke funnet dem igjen og jakken er da i praksis ubruklig. Var bare en jakke til 400 kr, men er litt kjipt siden jeg er en blakk student.

 

Det jeg lurer på da er, har jeg rett på pengene tilbake, eller en ny jakke? Har kvittering til jakken. Hvordan står jeg i denne saken? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på hvordan butikken behandler sånne saker. I sportsbutikken der jeg jobber, sender vi alltid inn artiklene til produsent, slik at de kan avgjøre om du har krav på erstatning, ny vare osv.

 

Er det helt tydelig at det er produksjonsfeil, eller for eksempel at en serie med jakker har feil og vi har blitt informert om dette fra fabrikk, og at vi dermed er sikre på å få erstatning, kan vi ta saken i butikken der og da og gi erstatning.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en ny enkel sommerjakke til en tur jeg skulle på. Bare etter noen dager i turen fant jeg ut at 2 knapper hadde allerede falt av uten at jeg hadde merket det. Noen dager seinere falt 2 til av. Jeg har ikke funnet dem igjen og jakken er da i praksis ubruklig. Var bare en jakke til 400 kr, men er litt kjipt siden jeg er en blakk student.

 

Det jeg lurer på da er, har jeg rett på pengene tilbake, eller en ny jakke? Har kvittering til jakken. Hvordan står jeg i denne saken?  :hmm:

8108328[/snapback]

 

 

 

Hvor kjøpte du den jakken?

For eksempel hos Dressmann er det veldig stor sjanse for at du får en helt ny jakke.

Endret av Chakl
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...