pessimisten Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei! Jobber med questet aid for bruma. En nå ferdig med alle untatt Cheydinhall, og når jeg kom dit så mangla jo han counten sønnen sin som hadde stukke inn i denne oblivion gaten som jeg må lukke for å få han til å sende aid til bruma. Uheldigvis kom han konstant i veien... og klumsete lille meg klarer jo å drepe tullingen. Og nå vil ikke counten snakke med meg Hva gjør jeg? må jeg loade på nytt... Har slått han counten til svime flere ganger nå for pur faenskap fordi han ikke vil snakke med meg:(
MiSP Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hmm, trodde ikke sønnen kunne dø. Menmen, hvis han kan det, så er det helt tydelig at du ikke trenger støtte fra alle. Det vil aldri bli slik i spillet at du står fast og er nødt til å laste en tidligere save, i hvert fall ikke uten at spillet gir beskjed om det. Men jeg tror ikke det er noe slikt i det hele tatt. Akkurat som de gamle adventure-spillene til LucasArts. Bugs er såklart en helt annen historie. Endret 6. mars 2007 av MiSP
Gastaa Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg gjorde faktisk dette questet tidligere idag, og sønnen døde for meg også... Men vet ikke om det var jeg som drepte han, for counten var kjempesnill mot meg. Han gjentok om og om igjen at han ikke holdt meg ansvarlig osv. osv. Også lot han meg beholde halskjedet for han synes jeg var så flink som lukket porten :!: ... Du lukket vel Oblivion Gaten? Hvis du ikke har gjort det kan det hende det er grunnen til at han ikke vil snakke med deg.
pessimisten Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Jeg lukket gaten ja Skal se på når jeg kommer hjem... hvis man bare trenger 3 byer så er jo det litt stygt Jeg har jo vært rundt overalt Men jeg får ikke hjelp fra de i Imerial city hvis ikke jeg har hjulpet alle byene. Og det står ikke på kartet hva jeg kan gjøre nå :S Skal jeg bare snakke med Jauffrey?
Lakus Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Du trenger kun hjelp fra tre byer tror jeg. Trengte ikke hjelp i det hele tatt jeg tror jeg, bortsett fra Bruma.
Kahuna Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 At han ramler ut i lavaen kan ikke du lastes for men hvis du faktisk dreper ham selv(fort gjort) så er det ikke rart han er sur på deg. (Han er ganske irriterende så jeg har full forståelse for at noen har lyst til å kverke ham) Trenger du hjelp fra noen byer i det hele tatt? Det er vel bare for å gjøre battle of bruma enklere når du har flere hjelpere...
Lakus Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Trenger du hjelp fra noen byer i det hele tatt? Det er vel bare for å gjøre battle of bruma enklere når du har flere hjelpere... Lettere? LoL Er jo bare å stå i bakgrunnen til den store portn åpner seg, f så og gå inn i den, da var det slaget over
Kahuna Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Spørs hvilket level du gjør det på, på litt høyere level kan det lønne seg å gi soldatene en hjelpende hånd.
iGabby Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 gjorde den på lvl 15 i dag..hadde frå kvatch og bravil pluss bruma då..
pessimisten Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Vel...har snakke med både martin og jauffrey... og ingen av de har noe nytt. Har venta hvertfall 5-6 dager og de har ingenting nytt å si:( Hva gjør jeg nå? Vil ikke loade på nytt for har tatt the nine divines questet nå
Dvil Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vel...har snakke med både martin og jauffrey... og ingen av de har noe nytt. Har venta hvertfall 5-6 dager og de har ingenting nytt å si:( Hva gjør jeg nå? Vil ikke loade på nytt for har tatt the nine divines questet nå 8108152[/snapback] Har du snakket med countessen i B R U M A?Mener å huske at du skal si til henne at Martin skal møte henne i Kappelet i forbindelse med "aid for Bruma" questet.
pessimisten Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Takk...skal se om jeg får tak i ho nå Står nemmelig ikke noe om det i questet. Der står det bare at jeg må snakke med Counten i Cheydinhall
96akrvi Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du vill Farvil skal overleve må du trykke på "Wait" når han mister liv. Da får han fyllt opp igjen og er mye lettere å redde
Kahuna Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det største problemet er at den tullingen gjerne jager fiender *ut*i*lavaen*. Wait hjelper ikke da
Dvil Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det største problemet er at den tullingen gjerne jager fiender *ut*i*lavaen*. Wait hjelper ikke da 8109796[/snapback] Ta og paralyser han,løp til toppen og ta sigil steinen.Det har jeg gjort,funker utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå