Gå til innhold

Supreme Commander - dual screen = umulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, prøver å sette dual screen i spillet og når jeg starter det på nytt går det så tregt at intro logoen går en og en frame..sånn ca hvert 5 sekund. Mao spillet er ubrukelig.

Alt jeg gjorde var å sette på skjerm nr 2, og oppløsningen jeg skulle ha på den.

Prøvd å google litt rundt og skal titte litt mer. Men hvis noen vet hva det er og har noen svar så legg dem her. Så kan jeg og andre bruke de.

Jeg kjører spillet på min XPS 1710 (se signatur). Og uten dualscreen funker spillet brillefint. Så fra å funke fint til å gå til en frame hvert 5 - 10 sekund er ganske dramatisk og burde ikke ha noe å si om systemet mitt.

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, prøver å sette dual screen i spillet og når jeg starter det på nytt går det så tregt at intro logoen går en og en frame..sånn ca hvert 5 sekund. Mao spillet er ubrukelig.

Alt jeg gjorde var å sette på skjerm nr 2, og oppløsningen jeg skulle ha på den.

Prøvd å google litt rundt og skal titte litt mer. Men hvis noen vet hva det er og har noen svar så legg dem her. Så kan jeg og andre bruke de.

Jeg kjører spillet på min XPS 1710 (se signatur). Og uten dualscreen funker spillet brillefint. Så fra å funke fint til å gå til en frame hvert 5 - 10 sekund er ganske dramatisk og burde ikke ha noe å si om systemet mitt.

AKIRA

8082707[/snapback]

Merkverdig. Funker brillefint her. Kanskje noe med skjermkort drivere/dual screen management.

Skrevet

Dual Screen går temmelig greit hos meg. Men jeg får ikke spillet til å kjøre slik at jeg bare kan ha musen på den ene skjermen. Uansett hva jeg prøver så går musen over på den andre skjermen når jeg drar den mot den siden skjermen står!

Skrevet

Slik har jeg og. Bruker piltastene til å styre venstreskjermen, mens høyre alltid er zoomet maks ut, for overblikk. Funker bra, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...