Gå til innhold

Målgruppe for The Experience


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målgruppen er enkelt og greit våre lesere og de spenner jo ganske vidt på alder. Majoriteten på HWLAN 06 var 15-20 år.

 

På The eXperience vil vi ha mye mer enn bare et LAN og da vil nok alderen stige litt.

 

Jeg var på mitt første dataparty i, hmmm, var det 1989. Drammen VGS som ble raidet av politiet etter 3t pga BJ Electronics som anmeldte piratkopiering av Commodore Amiga spill. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

eTV har ikke samme navn, siden e står for event og det derfor heter event TV. Skal selv endre signaturen min til det riktige.

 

Lenge leve de tre e'ene! Experience Events Electronically. :wee:

 

Hovedmålgruppen slik jeg ser det er personer i alderen 16 - 40 år. Føler til tross for navnet at the eXperience Lan kommer til å satse for å få inn litt eldre personer enn det som er vanlig på Lan, men at de muligens bommer som en følge av navnet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Målgruppen er enkelt og greit våre lesere og de spenner jo ganske vidt på alder. Majoriteten på HWLAN 06 var 15-20 år.

 

På The eXperience vil vi ha mye mer enn bare et LAN og da vil nok alderen stige litt.

 

Jeg var på mitt første dataparty i, hmmm, var det 1989. Drammen VGS som ble raidet av politiet etter 3t pga BJ Electronics som anmeldte piratkopiering av Commodore Amiga spill.  :!:

8082857[/snapback]

 

Ja det er flott at sånne partyer fortsatt eksisterer......

 

Jeg var også i Drammen i 89, men ikke som deltaker , jeg solgte disketter og samplere.....og ble arrestert av politiet da de trodde jeg var lederen for tyvebanden...... de satte på meg håndjern og frakta meg inn i svartemarja!

 

Mitt første og eneste opphold på glattcelle....

 

Etter det har jeg holdt meg langt unna alle slags typer parties :roll:

 

Men ønsker deg lykke til med opplegget i Valhall.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Målgruppen er enkelt og greit våre lesere og de spenner jo ganske vidt på alder. Majoriteten på HWLAN 06 var 15-20 år.

 

På The eXperience vil vi ha mye mer enn bare et LAN og da vil nok alderen stige litt.

 

Jeg var på mitt første dataparty i, hmmm, var det 1989. Drammen VGS som ble raidet av politiet etter 3t pga BJ Electronics som anmeldte piratkopiering av Commodore Amiga spill.  :!:

 

Ja det er flott at sånne partyer fortsatt eksisterer......

 

Jeg var også i Drammen i 89, men ikke som deltaker , jeg solgte disketter og samplere.....og ble arrestert av politiet da de trodde jeg var lederen for tyvebanden...... de satte på meg håndjern og frakta meg inn i svartemarja!

 

Mitt første og eneste opphold på glattcelle....

 

Etter det har jeg holdt meg langt unna alle slags typer parties :roll:

 

Men ønsker deg lykke til med opplegget i Valhall.

 

Et lite spørsmål. var ikke tilfeldigvis du som drev den butikken som lå i Lybekkergata i Oslo vel?

Var på samme copyparty jeg også den gangen :)

Mange gode minner fra den tiden.

 

Andreas

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...