Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke. I alle fall ikke akkurat nå. Ville vært katastrofe for den nye stadion.

 

Nå må vi samles i bånn og komme oss unna nedrykksstriden. Godt å se at Azemi tok løp i bakrom i alle fall, da blir vi bittelitt mindre forutsigbare offensivt. Spillere som Näsberg, Juklerød og Kjedsrud Johansen holder dessverre ikke TL-nivå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på kamp i går for første gang på lenge. Positivt til stadion, kan bli vanvittig stemning der. Men det blir ikke det store engasjementet når laget spiller så jævla dårlig. Det er treigt, upresist og uinspirert.

 

Kan bli helt eventyrlig stemning om laget kan bidra med litt underholdning også. Hadde vært tragisk å rykke ned nå med ny stadion.

Lenke til kommentar

Tror en del kan snu med Azemi på topp. Deilig å se han ta en del løp bak forsvaret og strekke laget til motstandern litt. Forhåpentligvis putter han også de åpenbare målsjansene.

 

Jeg digger Kjeldsrud Johansen og han ga absolutt alt og gjorde en forsåvidt god kamp i semifinalen, men hadde han satt den åpenbare målsjansen på 0-0, så er vi kanskje i cupfinalen. Han er en fin murbrekker ala Bengt Sæternes, men synes ikke HKJ bør starte særlig ofte for oss.

 

Det er i alle fall en del ungt offensivt, og det er positiv stigning å spore hos folk som Fridjonsson, Berntsen og Ejuke.

Lenke til kommentar

Dæven så mye dritt dette har fått da :p

Kan gjøre det klart at jeg faktisk jobber hos Intility og kommer i fred, men forventet ikke at det skulle få så mye negativitet. Ja, navnet er vanskelig og kanskje litt håpløst å uttale, men ingen hadde vel blitt fornøyde nesten uansett?

 

Jeg kan i hvert fall berolige med at vi er et ekte Oslo-firma, born and raised. Ligger jo også veldig nærme Vålerenga-bydel, så derfor ble det nok enda litt mer aktuelt både for oss og for dere. 

Stadionen (eller arenaen om du vil) blir nok bare hetende "Vålerenga Stadion" på folkemunne, noe jeg personlig også kommer til å kalle det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...