Gå til innhold

Omtale av Excite Truck (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra anmeldelse, og enig på alle punkter. Spillet kan virke litt rusha på noen punkter, men det som er bra er så bra at man glemmer den noe usjarmerende presentasjonen (Elendig musikk, kjipt designede kjøretøy, trauste men fungerende menyer).

 

Selve gameplayet overgår alt jeg har spillt av arcaderacere og grafikken er faktisk nydelig gjennom gode komponentkabler.

Lenke til kommentar

Kanon spill, men måtte gå til innkjøp av et SD kort etter en time med kjøring, meny musikken traller og går inni hodet mitt.

Fullførte race på super excite natt til i dag, noen som har låst opp mirror mode?

Er ikke så veldig hypp på å klare det med det første.

Lenke til kommentar
fin omtale.. men jeg er fortsatt litt skeptisk.. itavisen ga det terningkast 3. Og jeg har lest at single player er veldig kort.

 

Har også lest at multiplayer ikke er veldig bra.

 

Noen meninger om dette?

8070574[/snapback]

 

itavisen? ha ha ha ha, verre spillanmeldelser skal du lete lenge etter. Foretrekker faktisk spillmagasinet foran itavisen (og det sier noe om nivået) :rofl:

 

Uansett, herlig anmeldelse.

 

Synd at det ikke er online.

 

Dette skal kjøpes på mandag :yes:

Lenke til kommentar

Helt enig med anmelder her. Lenge siden jeg har hatt det så morsomt med et spill, og det må vel være hovedsaken? Det er enkel, men ekstremt effektiv underholdning, og kontrollen sitter som et skudd!! Musikken er dog rett og slett grusom, så fyll opp et SD- kort først som sist... Hvis vi mens vi er inne på det skal trekke sammenligninger med musikk, så er dette spillet helt klart mere AC/DC enn f.eks. Pink Floyd: No-nonsens moro, som treffer deg rett i magen! Kjøp det og rån ivei.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kunne se sto det ikke noe om hvordan spillet bruker wii kontrolen?

Kontrollmekanismen er forklart til venstre for det tredje bildet på side 1 :-)

8070096[/snapback]

 

Kanskje jeg burde lære meg å lese bedre før jeg kommer med kritikk :blush:

Lenke til kommentar

Blir bare mer og mer begeistret for dette spillet.. :D Spilt super excite nå en stund.. Og, må si det er ekstremt godt å få til noe man sliter litt med.. Og, til deg som spurte om singelplayer delen er kort.. Så, ja.. den er ikke veldig lang.. Men, det er ikke lengden som teller veitu! :lol:

 

Mye av poenget i spillet blir å slå dine egne rekorder.. blir mye på samme måtene som Mario kart, hvor selve spillet er ganske kort.. men, så kniver du om å slå deg selv etterpå.. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...