Gå til innhold

[løst]hvor lenge blir du VAC bannet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mange som sier at det kun er ett år ban på VAC, men dere tar rimelig feil. VAC er, har alltid vært, perm-ban.

Jaja, tenker du vel, det jeg sier gir vel ikke mer betydning enn alle andre, men du tar nok feil igjen. :D

Valve skriver på sine egne sider:

All VAC bans are permanent - Valve has a zero-tolerance policy for cheaters.

Så dere som foreslår at man får 4 sjanser før man blir permanent bannet fra steam, lever på deres egne rosa sky.

Dette

1st: 1mnd

2nd: 6mnd

3th: 12mnd

4th: permanent

passer ikke så veldig bra sammen med uttalelsen fra Valve

Valve has a zero-tolerance policy for cheaters.

.

Håper jeg fikk oppklart litt bedre nå, og det jeg sier er ikke rettet mot noen spesielle personer, men generelt mot dere som mener at cheatere bør få en ny sjanse, eller fire.

Endret av Gissan
Skrevet

Uansett er folk bare banned fra VAC serverne, kan spille på non vac servere og du kan fortsatt spille offline singleplayer.

Så det å påstå at folk mister noe de har betalt for er BS, da det ikke står noe om at det følger med online servere i kjøpsavtalen.

Cheaters bør og skal bannes for alltid.

Skrevet
Så skal liksom Valve arbeidere sende meldinger til over 4 - 5 millioner mennesker vær dag da som spiller source games?

8067524[/snapback]

Den forstod jeg ærlig talt ikke.

Skrevet
Uansett er folk bare banned fra VAC serverne, kan spille på non vac servere og du kan fortsatt spille offline singleplayer.

Så det å påstå at folk mister noe de har betalt for er BS, da det ikke står noe om at det følger med online servere i kjøpsavtalen.

Cheaters bør og skal bannes for alltid.

8067529[/snapback]

Word

4 evah lzm!

Skrevet

Jeg skal bare si en ting :mad: , dere sier at cheatere alltid må bannes, helt til dere blir bannet selv, for da vet dere hvor drit det er å miste 500NOK, for å være litt dum :(

Skrevet (endret)

asså når man er så dum i huet å bruke cheat så ja.. og har godatt reglene ..

og what lissom? 500kr ? jeg brukte bare 100kr,,

Endret av gatebarn
Skrevet (endret)
Jeg skal bare si en ting :mad: , dere sier at cheatere alltid må bannes, helt til dere blir bannet selv, for da vet dere hvor drit det er å miste 500NOK, for å være litt dum  :(

8070890[/snapback]

Hvorfor skulle vi bli bannet da? Vi har skills, og vil aldri komme til å cheate.

Forresten, så koster ikke CS mer enn 75 kroner da, men greit. :D

Endret av Gissan
Skrevet

Haha, tard cheaters. Hvorfor i helvete bruke cheats? Det er lavmål. Du kan ikke drepe de som er pro, derfor må du jukse før å få deg frags.

Cheaters = Permban

Skrevet
"Once a cheater - allways a cheater!"

8067427[/snapback]

Bortsett fra at det er MANGE som har cheatet, blitt bannet, også kjøpt en ny account, og aldri sett en hack mer i sitt liv :)

Skrevet
Jeg skal bare si en ting :mad: , dere sier at cheatere alltid må bannes, helt til dere blir bannet selv, for da vet dere hvor drit det er å miste 500NOK, for å være litt dum  :(

8070890[/snapback]

Hvordan har du mistet 500nok? du kan jo fortsatt spille, bare ikke på et utvalg av servere som ikke liker de som jukser.

Og regner med at du har en statistikk som bygger opp den påstanden golem? :tease:

Skrevet
betale 130 kr for en ny account hvor du velger å IKKE cheate er vel ikke så ille? :!:

8071822[/snapback]

130kr? :O Ville heller kjøpt meg 1.6 og CZ da , for 60 kr på steam store :ermm:

Hehe, jeg elsker 1.6 da :)

Skrevet
betale 130 kr for en ny account hvor du velger å IKKE cheate er vel ikke så ille? :!:

8071822[/snapback]

130kr? :O Ville heller kjøpt meg 1.6 og CZ da , for 60 kr på steam store :ermm:

Hehe, jeg elsker 1.6 da :)

8072489[/snapback]

Ja 130 i butikken :cool:

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

kan ikke server admins på VAC servere misbruke VAC? la oss si de misliker en person og gir en VAC ban til personen bare for å være jævlig.

kan man bli VAC bannet selv om man ikke bruker cheats? er spørsmålet =)

Endret av KRAFortune
Skrevet

Bullshit-alert!

VAC er ikke en liten jævel som sitter og banner på måfå. Det er et program som scanner etter filer som kjøres opp mot hl2.exe, eller lignende. Kanskje ikke helt nøyaktig, men satan så mye mer nøyaktig en at admins på servere med VAC kan VAC-banne, og at man må sende inn demoer "til VAC".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...