Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen spørsmål angående montør og lyse


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nettopp flyttet inn i ny leilighet udner mine svigerforeldre. De har nå noe sånt som ca 2mb ngt linje som vi "låner" trådløst. Spilling på nett er ganske dårlig, spesielt fps spill er dårlig. Så det blir nok til at vi må skaffe oss eget internett her nede. Men så er saken slik at de har bestilt lyse og det er jo svære saker som jeg jo har veldig lyst på men viss vi skal forsette å låne internett trådløst blir det vel ikke aktuelt da signalene er rundt 30-50%.

 

Spørsmålet blir da om det går an å gjøre noe slik vi også får lyse ut fra vår telefon utgang? Adsl modemet deres står i øverste etasje og det er rett og slett for lang avstand for å få et bra signal her i kjelleren.

 

Det andre alternativet er jo å skaffe seg noe selv, men alle levrandører skal jo ha ca 1000kr i montør? Siden vi ikke har fast tlf. Det er jo helt uhørt? Hva gjør det egentlig? Har bodd i to leiligheter før og allerede betalt en vanvittig montør sum(utenom Tele2 som gikk med på at jeg fikk det gratis viss jeg byttet fra bluecom til tele2 da jeg flyttet)

 

Noen briljante forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...