pmarius Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Tenkte jeg bare for moro skyld skulle se om jeg fikk til å lage en navneløs mappe på skrivebordet i Windows Vista med kombinasjonen ALT+0160. Det gikk fint helt til jeg skulle bli kvitt den igjen. Nå får jeg hverken slettet eller flyttet den. Har forsøkt med både høyreklikk -> slett og ved å dra den til papirkurv. Men den vil ikke forsvinne. Noen som har et tips om hvordan man sletter mapper som ikke vil la seg slette? Sender med et bilde av skrivebordet med mappen:
pcp160 Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Jeg vet ikke hva den Alt+0160 gjør for noe rart, og ikke heller hva som skjer når du prøver å slette. Men jeg har en del ganger i vista ikke fått slette mapper fra skrivebordet på første forsøk av en eller annen merkelig grunn. Det som har vært løsningen her har vært å slette mappen, og deretter ta en restart. Så har mappe/fil blitt borte. Aner som nevnt ikke om det har noen relevans til ditt problem, men det er jo lett å prøve ut
pmarius Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Jeg vet ikke hva den Alt+0160 gjør for noe rart, og ikke heller hva som skjer når du prøver å slette.Men jeg har en del ganger i vista ikke fått slette mapper fra skrivebordet på første forsøk av en eller annen merkelig grunn. Det som har vært løsningen her har vært å slette mappen, og deretter ta en restart. Så har mappe/fil blitt borte. Aner som nevnt ikke om det har noen relevans til ditt problem, men det er jo lett å prøve ut 8047113[/snapback] Hvis du trykker tastekombinasjonen Alt+0160 når du skal gi mappen navn, så blir det tomt i navnefeltet under mappeikonet. Det ser altså ut som en navneløs mappe. Takk for tipset, skal prøve det
pmarius Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Jeg vet ikke hva den Alt+0160 gjør for noe rart, og ikke heller hva som skjer når du prøver å slette.Men jeg har en del ganger i vista ikke fått slette mapper fra skrivebordet på første forsøk av en eller annen merkelig grunn. Det som har vært løsningen her har vært å slette mappen, og deretter ta en restart. Så har mappe/fil blitt borte. Aner som nevnt ikke om det har noen relevans til ditt problem, men det er jo lett å prøve ut 8047113[/snapback] Hvis du trykker tastekombinasjonen Alt+0160 når du skal gi mappen navn, så blir det tomt i navnefeltet under mappeikonet. Det ser altså ut som en navneløs mappe. Takk for tipset, skal prøve det 8047120[/snapback] Vet ikke om du gjør su lurt i det. Jeg blir ikke kvitt denne mappen igjen, uansett hva jeg gjør. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få den slettet. Den irriterer med grenseløst
pmarius Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Ah, endelig ble jeg kvitt den! Først når jeg kjørte en secure delete med overskriving med programmet Super Cleaner så forsvant den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå