Gå til innhold

TES: Spille som necromancer? (x360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart ferdig med mage guilde questen. Ser dog at det til stadighet nevnes at the mages guild kjemper mot necromancy. Lurer da på om man på et eller annet sted i spillet får mulighet til å bli en necromancer? Er dette i så fall en del av Conjuration magi? Må man bli medlem av et eller annet hemmelig guild for å kunne bli necromancer? Synes jo i utgangspunktet det grenser til necromancy å kaste spells som Summon Skeleton osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen Necromancy-factions i Oblivion som du kan bli medlem i. Det nærmeste du kommer er vel Mythic Dawn som du til en viss grad kan ta del i, men det er så lite at det ikke teller. Det enkleste er nok å rollespille som en Necromancer på egenhånd ved å bruke typiske Necromancy skills.

Det finnes flere mods som legger til Necromancy-factions, men jeg har ikke prøvd noen av disse selv. Søk på tessource.net.

Skrevet (endret)
Det finnes ingen Necromancy-factions i Oblivion som du kan bli medlem i. Det nærmeste du kommer er vel Mythic Dawn som du til en viss grad kan ta del i, men det er så lite at det ikke teller. Det enkleste er nok å rollespille som en Necromancer på egenhånd ved å bruke typiske Necromancy skills.

Det finnes flere mods som legger til Necromancy-factions, men jeg har ikke prøvd noen av disse selv. Søk på tessource.net.

8037780[/snapback]

Men disse funker vel desverre ikke til xbox360 regner jeg med :ermm:

Endret av sv1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...