Gå til innhold

"dårlige" kjøp som bringer glede på en dårlig dag.


Anbefalte innlegg

Satt å kjeda meg enormt her om dagen... så jeg fant ut at jeg hadde lyst å spille noe... men ingenting frista. Alle spillene som jeg har vært "forelsket" i, har jeg jo gått igjennom, og mp live på spill er som regel bare moro de første ukene før alle finner ut at en ting funker bra, og bruker det til døde, og dreper moroa ;P

 

Gikk igjennom spillene, og der lå Saints Row, et spill jeg faktisk har avskrevet fra god lista mi ca 1 time etter innkjøp. Satt meg ned... loada mitt 3% game, og boom. Jeg fikk en skikkelig overraskelse. Dette spillet er jo dødsgøy! Er vanligvis ikke noe fan av sandkassespill... men dette var svinartig.

 

Så moralen er: Kjeder du deg, spill et nedstøvete spill ;PPPP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Far Cry til Xbox 360 spillte eg veldig mye i sommer når eg fikk det. Blei utrolig lei etter ei stund ( huler og styr og faenskap). Kontrollsystemet hadde fått mye pes, men eg reagerte ikkje så mye på det egentlig. Før eg plukket opp spillet igjen for noen uker siden.

 

Med COD3 sitt herlige kontrolskjema og deilig aim, var det å gå tilbake til Far Cry....ubeskrivelig...jævlig. 10 min med det spillet igjen og eg slo av spillet i raseri bortimot. Makan til elendig kontroll altså.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne finne frem red steel som jeg har spilt i 3 minutt :)

8037414[/snapback]

Eg og har planar om det. Eller, spelt litt meir enn 3 minutt, men ein dofus av eit søskenbarn klarte å slette saven min. Så spelet er aldri runna.. =) Og hypen drukna litt i Zelda :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...