Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye setetrekk til passat

karltore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo forhøre deg med www.inredcar.no, pris eller kvalitet på arbeidet kan jeg ikke si noe om da jeg ikke har noen erfaringer selv.

Skrevet

heisan.

det første du bør gjøre er å sjekke om det er side airbag i bilen din. skulle det være det, er det ikke så lurt å sette noen ny trekk over det gamle. da dette hemmer virkningen av airbag.

:thumbup:

Skrevet
sideairbag har da ikke noe betydning for om han skifter setetrekk :)  Hvilken prisklasse så du for deg??  :)

8084444[/snapback]

Nå vet jeg ikke hvordan det er i Passat, men hvis sideairbagen er innebygd i seteryggen, så er det ikke anbefalt å sette på ekstra setetrekk utenpå denne... Om airbagen er i B-stolpen eller andre steder er det ikke noe problem. :)

Skrevet

heisan.

grunnen til at jeg sa det med side airbager, et at jeg selv hadde golf 4 stv 02 mod. den var det bagger i seter, svoger har en passat 03 mod med det samme.

da er det ikke lurt å trekke om setene i bilen.

sjekk ut dette før noe gjøres.

ps bare et tips :)

lars :thumbup:

Skrevet

Du får kjøpt setetrekk til å dra over dine orginale trekk som er godkjent for biler med airbag i setet. Men jeg vet ikke om det er varetrekk du er ute etter eller en hel omtrekking av setene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...